Autor Wątek: reklamacje sprzętu  (Przeczytany 2914 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

docent

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
reklamacje sprzętu
« dnia: Marzec 28, 2012, 15:42:29 »
czy ktoś z forumowiczów naprawiał sprżęt w ramach reklamacji ? Jak to wygląda ? czy uczciwie podchodzą do tematu ? w jakim terminie? Proszę o wszelkie uwagi

Marcin Kornatka

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 374
    • Zobacz profil
Odp: reklamacje sprzętu
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 14, 2012, 00:55:16 »
Musimy uczciwie:) Ale w sumie mało co tego się psuje.

mentorq

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 61
    • Zobacz profil
Odp: reklamacje sprzętu
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 04, 2012, 00:05:55 »
Witam, korzystając z tego że temat już został założony mam pytanie. Czy jest możliwość abym mógł dowiedzieć się czegoś więcej na temat mojego tabletu który jest właśnie w serwisie gwarancyjnym ? Zaczynam właśnie 3 tydzień odkąd oddałem w eurortv i zaczynam się trochę niepokoić...

Power

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 151
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: reklamacje sprzętu
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 04, 2012, 21:30:01 »
Oddawałem prosto do serwisu, był to pęknięty wyświetlacz. Dzisiaj zadzwonili i mi zrobili 50zł za sztuke (zniżka ze wzgledu na oczekiwanie na panel)  i czekam na odbiór, normalna naprawa wyświetlacza to koszt 150zł.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 07, 2012, 22:48:00 wysłana przez Marcin Kornatka »

uno

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Odp: reklamacje sprzętu
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 13, 2013, 21:58:25 »
Z reklamacjami sprzętu jest masakrycznie. Nowy tablet MID703 wysłałem do serwisu z powodu braku dźwięku w głośnikach (na słuchawkach był dźwięk). 2013-06-26 przyjeto do serwisu. Naprawa trawała bardzo długo 2013-07-15 odesłano do mnie.
2013-07-17 otrzymałem, uruchomiłem, chwilę podziałało i się zepsuło. 2013-07-18 zgłosiłem do serwisu online ponownie. Zatwierdzono numer RMA 2013-07-19 po południu (piątek). Wysłałem ponownie do serwisu 2013-07-22. Przyjęto do serwisu 2013-07-24 - tak jest na stronie. Do dziś - 2013-08-13 nie naprawiono, czekam.  Za tydzień będzie prawie dwa miesiące jak kupiłem tablet i nie mogę go używać. 2013-06-21 zamówiłem i 2013-06-22 otrzymałem. Gdybym wiedział przed zakupem, że tak wygląda obsługa serwisowa .....

Minął miesiąc i tablet dalej w serwisie. Kompletny brak kontaktu. Na maile nie odpowiadają. Telefony wciąż zajęte.
To świadczy jak serwis jest obłożony reklamacjami. 
« Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2013, 14:16:52 wysłana przez uno »

korneole

  • Gość
Odp: reklamacje sprzętu
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 17, 2013, 14:04:46 »
Ja wysłałam TV do serwisu gwarancyjnego i za 3 dni będzie 2 tygodnie. Zaczęłam wątek na ten temat ale mi  już zamknęli moderatorzy tego forum. Z tego wynika,że nie jest za dobrze, bo skoro mój wątek zamknęli, to zachodzi pytanie ile wątków tego typu jest już zamkniętych?
Acha. Ponieważ brak telewizora zmusił mnie do podłączenia starego, do którego kupiłam dekoder polsatu i śmiga aż miło popatrzeć i jakoś się nic nie psuje ani nie zawiesza.
Czekam na mantę z niecierpliwością i pewnymi obawami- niestety.

lucass_krk

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
Odp: reklamacje sprzętu
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 21, 2015, 13:35:55 »
serwis to masakra 2 misiąc telefon w serwisie powiedzieli mi że nie naprawialny i go nie odeślą, odeślą tylko informację że nie do naprawy i z takim świstkiem mam udać się do sklepu po $, ta firma to naciągacze i oszuści