Autor Wątek: Serwis AGD  (Przeczytany 2980 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

karolina

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Serwis AGD
« dnia: Czerwiec 05, 2013, 18:25:18 »
Witam,
Chciałabym się dowiedzieć o czas oczekiwania na serwis sprzętu Manty. Czy w razie usterki sprzętu leżącej po stronie Manty, jest określony max.czas naprawy, po którym można oczekiwać zwrotu kosztów lub nowego sprzętu?(Wiem z doświadczenia,że niektórzy producenci przeciągają naprawę do kilku miesięcy.)

Dziękuje.

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: Serwis AGD
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 05, 2013, 22:44:14 »
Warunki gwarancji zależą od sprzętu, masz je opisane w karcie gwarancyjnej danego produktu.
Dopytać możesz na serwis@manta.com.pl

alek

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: Serwis AGD
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 22, 2014, 14:34:22 »
21-10-2013 KUPIŁEM CZAJNIK MANTA MM556. DZIAŁAŁ DO 19-01-2014. KONTAKTOWAŁEM SIĘ Z SERWISEM I UZYSKAŁEM INFORMACJĘ ŻE TO JA PONOSZĘ KOSZTY DOSTARCZENIA PRZEZ KURIERA SPRZĘTU DO NAPRAWY. FIRMA MA DWA SERWISY W POLSCE. KOSZT DOSTARCZENIA TO OK. 15 ZŁ. WARTOŚĆ CZAJNIKA TO 167 ZŁ. 3-4 NAPRAWY I MIAŁBYM ZA TE PIENIĄDZE SPRZĘT AGD RENOMOWANEJ FIRMY, KTÓRA MA DUŻĄ SIEĆ SERWISOWĄ I WSZELKIE KOSZTY PODCZAS TRWANIA GWARANCJI PONOSI SAMA. OD DZISIAJ JESTEM ANTYRZECZNIKIEM TEJ FIRMY W POLSCE. WSZEM I WOBEC BĘDĘ PROMOWAŁ NIE KUPOWANIE TEJ MARKI. PODEJŚCIA DO KLIENTA TRZEBA SIĘ UCZYĆ, A WEDŁUG MNIE FIRMA NIE ODRABIA LEKCJI. POZDRAWIAM. NABITY W BUTELKĘ.

Klain

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Odp: Serwis AGD
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 22, 2014, 23:46:52 »
Trzeba bylo reklamowac w sklepie z ustawy.


Wysłane z mojego MID9701 przy użyciu Tapatalka