Autor Wątek: SWT9303  (Przeczytany 3964 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Turbodymoman

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
SWT9303
« dnia: Grudzień 20, 2017, 14:48:15 »
Witam. Jestem posiadaczem tego właśnie modelu. Jednakże za żadne skarby nie mogę się z nim połączyć przez telefon. Ściągnąłem program manta tracker ale nic on nie daje ponieważ pokazuje się komunikat żeby połączyć się z urządzeniem, a ja nie wiem jak to zrobić. Jeśli ktoś posiada jakąś wiedzę na ten temat, albo instrukcję obsługi to proszę o pomoc.

Byrzyndys

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: SWT9303
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 25, 2017, 15:19:02 »
Mam ten sam problem. Raz udało się powiązać urządzenia, po 15 minutach użytkowania połączenie zostało rozwiązane. Łączę się telefonem Huawei p8 lite

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: SWT9303
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 29, 2017, 12:09:26 »
witam,

w celu sparowania opaski z telefonem należy:

-Pobrać aplikację Manta Tracker ze Sklepu Play
-włączyć funkcję BT w telefonie
-wejść w aplikację Manta Tracker
-wybrać ikonę zdjęcia (prawy górny róg aplikacji)
-wybrać opcję połączony z urządzeniem
-wybrać opaskę SWT30X z widocznych urządzeń.

Instrukcja dostępna jest również na stronie w często zadawanych pytaniach dla zegarka SWT9304: http://www.manta.com.pl/pl/swt9304

Pozdrawiamy
Manta Team

Maciej73

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Odp: SWT9303
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 30, 2017, 19:12:34 »
Witaj @Turbodymoman

Zapomnij urządzenie w telefonie, wyłącz BT i zegarek, następnie wykonaj operację parowania poprzez aplikację MT. Czasami połączenia BT płatają takie figle  ;)


Pozdrawiam
Maciej

Marta1975

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: SWT9303
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 16, 2018, 08:43:22 »
Witam
Jeżeli mogę nawiązać do powyższego problemu? Udało się? Mam taki problem od miesiąca. Może z dwa razy udało mi się połączyć z urządzeniem.
Również zegarek w urządzeniu pokazuje mi złą datę i godzinę, nawet przez drobną chwilę nie chce się zaktualizować czas.
Również proszę o pomoc

mazi_rk

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: SWT9303
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 18, 2018, 12:16:35 »
Witam wszystkich.
Również mam problem z podłączeniem SWT9303 z motorola moto 5GS z androidem 7.1.1
-Pobrałem aplikację Manta Tracker ze Sklepu Play
-włączyłem funkcję BT w telefonie
-załączyłem w aplikację Manta Tracker
-po wybraniu ikony zdjęcia (prawy górny róg aplikacji) i opcji "połączony z urządzeniem" nie wyświetla się nic, nie można nawet wybrać przycisku "odśwież".
Poniżej wyświetlany jest komunikat:
"since android 6.0 marshmallow system requires granting access to device's location in order to scan for Bluetooth smart devices".


sajmon1985

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Odp: SWT9303
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 16, 2018, 10:31:42 »
Mam dokładnie ten sam problem... SWT9301, nie łączy mi się wcale, mam komunikat o tym, że muszę nadać uprawnienia, ale wszystko mam zaznaczone na zezwól dla aplikacji. Nie skanuje nawet w poszukiwaiu zegarka.

Aplikacja Lovewin, którą jakiś 4 latek tłumaczył na kolanie na placu zabaw, wykrywa go doskonale i nie ma problemów, ale jest mocno okrojona i do tego cały czas zrywa połączenie. Nie mówiąc już o tym ile razy musiałem nadawać ponownie uprawnienia do powiadomień.