1
MS5001 / wygaszony ekran podczas połączenia
« dnia: Czerwca 17, 2014, 20:31:23 »
Witam,
Jakiś czas temu wrzuciłem na forum wątek odnośnie aplikacji mapamap na MS5001 i innych drobnostek, jednak cisza zarówno ze strony użytkowników jak i serwisu skłoniła mnie do "zaparkowania" tematu. I oto pojawia się kolejny wątek dotyczący tego smartfonu otóż podczas zainicjowania połączenia ekran wygasza się i nic nie można zrobić, np przerwać rozmowy, wybrać nr wewnętrzny (infolinia) itp. Sprawdzałem przeróżne ustawienia i nic, ustawienia fabryczne nic nie pomogły, nawet zdjęcie folii z czujników nic nie dało. Przed odesłaniem do serwisu chciałem się dowiedzieć czy ktoś miał podobny przypadek lub ma jakieś pomysły?
Pozdrawiam
Jakiś czas temu wrzuciłem na forum wątek odnośnie aplikacji mapamap na MS5001 i innych drobnostek, jednak cisza zarówno ze strony użytkowników jak i serwisu skłoniła mnie do "zaparkowania" tematu. I oto pojawia się kolejny wątek dotyczący tego smartfonu otóż podczas zainicjowania połączenia ekran wygasza się i nic nie można zrobić, np przerwać rozmowy, wybrać nr wewnętrzny (infolinia) itp. Sprawdzałem przeróżne ustawienia i nic, ustawienia fabryczne nic nie pomogły, nawet zdjęcie folii z czujników nic nie dało. Przed odesłaniem do serwisu chciałem się dowiedzieć czy ktoś miał podobny przypadek lub ma jakieś pomysły?
Pozdrawiam