Autor Wątek: Niestety, aplikacja interfejs nie odpowiada  (Przeczytany 1066 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tesspeter

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Niestety, aplikacja interfejs nie odpowiada
« dnia: Sierpień 25, 2018, 21:50:57 »
Telefon jest nowy, nic na nim nie było instalowane, i co chwilę wyskakuje ten napis. Czyszczenie danych w ustawieniach aplikacji nic nie daje. Próba czyszczenia cache z poziomu restartu vol+power upadła bo wyskoczyły same chińskie znaczki. Czy jest na to jakiś sposób?

tesspeter

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Odp: Niestety, aplikacja interfejs nie odpowiada
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 07, 2018, 08:27:40 »
Miałem już wysłać telefon do serwisu, ale zmieniłem kartę - z playa na plusa. I... problem zniknął. Przez kilka dni użytkowania żadnych dziwnych okienek i zawieszeń. Oczywiście sprawa nadal jest aktualna: dlaczego telefon tak źle pracuje z simem playa?

andy 363

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: Niestety, aplikacja interfejs nie odpowiada
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 15, 2018, 19:46:06 »
Mam ten sam problem.Korzystam z kart sim Virgin ( Play). Telefon mi się zawiesza - czarny ekran, sam zmienia tapety, dziwne komunikaty po prostu nie do użytku.  Oddałem go do serwisu poprzez sklep. Czekałem 2 tygodnie.W karcie serwisowej napisano - naprawiono , up grade czy coś takiego. Po włożeniu kart sim dalej to samo. Trochę się wściekłem  bo jest sobota i znalazłem Twój post. Poszedłem do sklepu i kupiłem starter Plusa. Jak na razie wszystko chodzi OK. Ale co dalej? Nie wiem czy znowu odsyłać do serwisu czy jest może jakieś rozwiązanie tego problemu.

mt045634

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: Niestety, aplikacja interfejs nie odpowiada
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 16, 2018, 17:56:25 »
U mnie tak samo, karta z sieci Mobile Vikings korzystającej z zasięgu Play. Często się zdarza że wyskakuje okienko z napisem "niestety aplikacja interfejs została zatrzymana" i jest tylko przycisk ok. Po kliknięciu ok telefon "mryga" tj zmienia się kolor wyświetlanego obrazu na czarny(nie wyłącza się bo jest inny odcień czarnego niż jakby to było przy zablokowanym) i powraca do ekranu odblokowania telefonu, po jakimś czasie(kilka mrygnięć, za każdym razem inna ilość) wraca do "normy".

Co jest nie tak, z takim "defektem" ciężko jest użytkować telefon.

andy 363

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: Niestety, aplikacja interfejs nie odpowiada
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 17, 2018, 09:22:22 »
Może ktoś z MANTY zainteresuje się tym problemem ( wynika że jest to wada fabryczna lub oprogramowania ) - jak go rozwiązać ? gdyż telefonu z kartą Pleya nie da się użytkować. Odsyłać do serwisu ( zaznaczam, że już raz był w serwisie we Wrocławiu i "wrócił" w takim samym stanie) czy jest jakiś sposób aby przywrócić telefon do normalnego użytkowania ???  Telefon jest na gwarancji - kupiony 30.08.2018r.
Prosimy o odpowiedź.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 17, 2018, 12:56:50 wysłana przez andy 363 »

mt045634

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: Niestety, aplikacja interfejs nie odpowiada
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 18, 2018, 13:25:15 »
Przeglądam ten wątek codziennie i zastanawiam się czy jakiś pracownik Manty choćby go przeczytał, jakieś zapewnienie że sprawdzicie co jest nie tak i naprawicie by się przydało.

andy 363

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: Niestety, aplikacja interfejs nie odpowiada
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 19, 2018, 09:17:32 »
Widać z tego jak traktują swoich klientów. Aby tylko sprzedać i "bujaj się", lecz takie postępowanie na pewno się zemści - coraz gorsza opinia o wyrobach Manty i traktowanie klientów przez serwisy idzie w świat a to  odbije się na wynikach sprzedaży. Warto dać znać znajomym co to za firma!

mt045634

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: Niestety, aplikacja interfejs nie odpowiada
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 19, 2018, 17:07:00 »
Dla porównania mój syn ma Xiaomi Redmi Note 4x, już jakiś rok i od tamtego czasu aktualizacji było już z kilkanaście, żadna nic nie psuła a większość poprawiało wydajność.

andy 363

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: Niestety, aplikacja interfejs nie odpowiada
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 20, 2018, 07:41:14 »
Dla wszystkich, którzy doświadczyli tego problemu mam "połowiczne" rozwiązanie na które sam wpadłem a mianowicie : należy zakupić kartę Plusa za 5 zł na której konto jest ważne rok i umieścić ją w telefonie jako karta "główna" a drugą z Pleya. Co prawda nie jest to rozwiązanie problemu ale można z telefonu korzystać w sieci Play.

mt045634

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: Niestety, aplikacja interfejs nie odpowiada
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 22, 2018, 11:25:14 »
Sprawdzę po prostu czy jak przełożę kartę w slot numer 2 to się naprawi, mimo wszystko taka wada powinna zostać wyeliminowana przez producenta.

Jednak nie działa... Założę nowy temat dodając dramatyzmu w tytule może ktoś z obsługi zainteresuje się i przeczyta choć raz temat, bo tutaj to mogli zignorować czytając tylko nazwę tematu i myśląc że to wina jakiejś zewnętrznej aplikacji.

Z drugiej strony dziwne że na forum technicznym odpowiadają na pytania o możliwość dokupienia  innej ładowarki/baterii a jak jest jakiś błąd to ignorują.

I nie, nie mogą powiedzieć że nie ignorują gdyż zwykłe głupie "przeczytaliśmy, spróbujemy zreprodukować/naprawić błąd" by ukazało że przynajmniej temat został przeczytany.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 22, 2018, 12:29:44 wysłana przez mt045634 »

andy 363

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: Niestety, aplikacja interfejs nie odpowiada
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 26, 2018, 13:01:45 »
Witam
 By zadziałało w slocie nr 1 MUSI być włożona inna karta niż z PLAY - np. z Plusa a z PLAY w slocie nr 2.

 Może ADMINISTRATOR zabierze w końcu głos w tej sprawie ??

Ola1985

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: Niestety, aplikacja interfejs nie odpowiada
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 13, 2018, 15:37:42 »
Witam.. Mam ten sam problem.. Nowy telefon. Aplikacja interfejs przerywa działanie telefonu. Zakup startera plusa nic nie pomógł.