Autor Wątek: [Krytyczny błąd] Karty z Play/MobileVikings/Virgin  (Przeczytany 623 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mt045634

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
[Krytyczny błąd] Karty z Play/MobileVikings/Virgin
« dnia: Wrzesień 22, 2018, 12:26:13 »
Witam, jako że ten wątek został zignorowany przez obsługę techniczną: http://www.manta.info.pl/forum/msp95012-titano-1/niestety-aplikacja-interfejs-nie-odpowiada/

Opiszę w skrócie o co chodzi i dlaczego uważam że jest to krytyczny błąd po stronie Manty.

Korzystając z karty sim jednej z sieci wymienionych w nazwie tematu występuje błąd
(nie jest to błąd jakiejś zewnętrznej aplikacji tylko aplikacji obsługującej interfejs[fabrycznej] w telefonie).

Błąd polega na tym losowo pojawia się okienko z informacją o błędzie. Na około 10sekund do minuty telefon staje się bezużyteczny, ekran "mruga" i nie można kompletnie nic zrobić. Potem za ok nawet sekunde błąd może się powtórzyć.


Przykład przypadków kiedy może przeszkadzać bardzo ten błąd:
Włączam nawigację, jadę chwile, nagle występuje błąd i jadę prosto zamiast np. skręcić...(oj nie czekajcie, zanim włączę nawigację z 10 razy błąd wystąpi).

Zdarzył się ten błąd nawet przy próbie włączenia ustawień telefonu.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 22, 2018, 12:44:37 wysłana przez mt045634 »

andy 363

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: [Krytyczny błąd] Karty z Play/MobileVikings/Virgin
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 22, 2018, 19:23:15 »
Witam
 Potwierdzam, przy karcie sim sieci Play telefon się wiesza, czarny ekran , komunikat o błędzie. Telefon nowy ( na gwarancji ) bez wgranych żadnych aplikacji był w serwisie we Wrocławiu i wrócił w takim samym stanie. Przy karcie sim z Plusa wszystko działa OK. Oczywiście karta z Play w innym telefonie działa normalnie.

andy 363

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: [Krytyczny błąd] Karty z Play/MobileVikings/Virgin
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 26, 2018, 07:41:53 »
Witam, może ADMINISTRATOR zabierze w końcu głos w tej sprawie ??

andy 363

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: [Krytyczny błąd] Karty z Play/MobileVikings/Virgin
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 27, 2018, 12:36:49 »
Jak "widać i słychać i czuć" Admin ani nikt z obsługi nie ma zamiaru zabierać głosu w tej sprawie. W ich imieniu odpowiem ja : wszyscy, którzy mają ten telefon niech go wypieprzą do kosz i kupią inny model ale nie Manta, gdyż gorszego badziewia nikt nie sprzedaje. Nie będzie żadnej aktualizacji systemu, nie będzie usunięcia usterek opisanych na forum, nie będzie żadnej odpowiedzi - tak się robi klientów w "konia". Dziękujemy Ci Manto za udany produkt.
Pozdrawiam i życzę dobrego samopoczucia -Klienci "nabici w butelkę" :-\
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 27, 2018, 15:21:59 wysłana przez andy 363 »

mt045634

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: [Krytyczny błąd] Karty z Play/MobileVikings/Virgin
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 27, 2018, 15:47:37 »
Istniała nadzieja że firma jest poważna, a tu zero odzewu... No cóż, sami sobie złą opinię robicie. Odcinając się od posiadaczy kart z sieci gdzie jest najlepszy obecnie na rynku pakiet neta.

iceata

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
Odp: [Krytyczny błąd] Karty z Play/MobileVikings/Virgin
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 28, 2018, 16:59:33 »
Trochę to przykre, bo Manta w taki sposób sama kopie sobie grób. :/
Cellulit już nie jest taki straszny. Warto z nim walczyć! http://kutno.net.pl/artykuly/lifestyle,89330.html

mt045634

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: [Krytyczny błąd] Karty z Play/MobileVikings/Virgin
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 28, 2018, 17:38:50 »
Ogólnie to tutaj przeglądając tematy obsługa techniczna odpowiada tylko na pytania które nie wymagają pomocy obsługi technicznej tj jakieś nowe rzeczy do dokupienia do telefonu typu ładowarka/bateria oraz pytanina dotyczące instrukcji obsługi.

Jak jest poważny problem brak odzewu...

Edit: Zgłoszony mój pierwszy post do moderatora, być może dzięki temu ktoś się zainteresuje tą sprawą.
Edit2: Użytkownik mantateam2017 czy jak się tam zwie
Ostatnio aktywny:    Wrzesień 17, 2018, 08:13:40
jeżeli jest to konto obsługi technicznej to biorą pieniądze za darmo bo jak ja miałbym płacić komuś za prowadzenie forum technicznego to wymagałbym aby ta osoba robiła to przynajmniej 5 dni w tygodniu.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 28, 2018, 17:52:18 wysłana przez mt045634 »

mt045634

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: [Krytyczny błąd] Karty z Play/MobileVikings/Virgin
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 09, 2018, 15:07:47 »
Po prawie 2 miesiącach nieobecności Manta Team 2017 raczył się pojawić (17 września-8 listopada takie wakacje) i nadal zero odpowiedzi... Jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Gdyby to była moja firma osoba odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń błędów musiała by przeglądać zgłoszenia przynajmniej 2-3 razy w tygodniu jak nie codziennie.


Do czego zmierzam, po tak długim czasie nieobecności admin nawet nie raczył odpisać zwykłego "przekażemy do działu technicznego zgłoszenie"... to tak jak by potraktować ludzi którzy swoje pieniądze włożyli w źle działający produkt zmieszać z błotem.

Nawet forum hobbystyczne potrafi być zarządzane sprawniej niż to tutaj oficjalne "techniczne".