Autor Wątek: Problem z serwisem Manty wymiana na nowy  (Przeczytany 3332 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

sergap

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Problem z serwisem Manty wymiana na nowy
« dnia: Styczeń 19, 2015, 21:49:47 »
Witam serdecznie.

Mam nieco nietypowy problem i nie bardzo wiem co mogę jeszcze zrobić  :(

Zakupiłem telefonik w październiku do grudnia hulał jak szalony byłem mega zadowolony-wyświetlacz w tym modelu to najlepszy ekran jaki dotąd widziałem w chińczykach.

Niestety lekko zaczął trzeszczeć głośniczek słuchawki w grudniu dokładnie 2.12.14 postanowiłem oddać go na gwarancję. 22.12.14 otrzymałem info. z Auchan że telefon wrócił z serwisu "wymieniony na nowy".
Na początku   zmieszałem - ja dbam o sprzęt i wymiana wg mnie była zbędną bo wysłałem telefonik w stanie IDEALNYM (pomijając głośnik). Odebrałem paczkę z telefonem i jakie było moje zdziwienie kiedy zamiast flagowego MS5801 zobaczyłem MS5002. W karcie z naprawy napisane pobrano MS5801 wydano MS5002 wg serwisu taka wymiana "na nowy" jest OK.

Znacie parametry i wartość obu modeli więc chyba nie muszę ich porównywać. Sytuacja dla mnie jest żenująca po telefonie i mailach do Manty oddałem telefon do Auchan z adnotacją że nie zgadzam się na taką wymianę (NIE JESTEM IDIOTĄ). Niestety na tym się zakończyło dziś w punkcie Auchan powiedziano mi że w serwisie widnieje status "SPRAWNY"...i na tym koniec nic nie wiedzą Manta nie odpisuje na maile a ja 1,5 miecha jestem bez kasy i bez telefonu.

Do tej pory szanowałem produkty Manty, teraz wiem że ten MS5801 pomimo że był świetny był ostatnim produktem tej firmy jaki zakupiłem.

Gdybym wiedział że tak się to potoczy NIE ODDAŁBYM GO na GWARANCJĘ!

Co zrobić?


pablogrot

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Odp: Problem z serwisem Manty wymiana na nowy
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 08, 2015, 10:05:21 »
Witam podepnę się pod twój temat dziś wysłałem swój egzemplarz do serwisu przez oszołom telefon świetnie się sprawował do wczoraj coś mu odwaliło zaczął się grzać , zawieszać ekran szalał na różne strony i nagle się wyłączył czarny ekran  po chwili sam się zapalił a dotyk nie reagował zawieszka  totalna  i znowu czarny ekran  ale już się nie włączył , dziś z rana  uwłaczam go a on normalnie się odpala próbuje  przywrócić ustawienia  fabryczne   kaplica tel . po restarcie  nic nie zmienia  na dodatek znów zawieszka jak wczoraj czarny ekran  zero reakcji no to  do oszołoma  na gwarancje  oddałem i tu właśnie czytając wcześnie twój post  podkreśliłem  info dla serwisu że nie wyrażam zgody na wymianę telefonu na inny model domagam się  naprawy lub zwrotu pieniążków ciekawe co odpowie serwis  za miech pewnie będę wiedział  8)

Axel

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Odp: Problem z serwisem Manty wymiana na nowy
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 28, 2015, 18:05:44 »
Cześć,
Ja sam kupiłem telefon przed zmianą ustawy w grudniu. Jak bym kupił po zmianie to bym już dostał kasę z powrotem.
Polski serwis Manty to najgorszy serwis z jakim miałem do czynienia. Nie reklamujcie telefonu z tytułu gwarancji, bo będą z Wami robili co chcą. Jeśli chcecie skutecznej naprawy to oddajecie telefon z pismem, w którym żądacie zwrotu pieniędzy lub skutecznej naprawy, w ciągu 2 tygodni, ze względu na niezgodność towaru z umową (wynika to z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej).
Jeśli tego nie zrobią, to idziecie do Rzecznika Praw Konsumenta a potem do sądu.

pablogrot

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Odp: Problem z serwisem Manty wymiana na nowy
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 23, 2015, 19:33:06 »
Już ponad miesiąc a telefonu ani widu ani słychu  a oszołom nic nie wie  szmelcowata firma   ostatnie  urządzenie jakie kupiłem od manty

Czestuu

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
Odp: Problem z serwisem Manty wymiana na nowy
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 23, 2015, 23:25:01 »
Napisz do manty ze jesli nie skontaktuja sie z toba w ciagu xx dni to dukniesz cala rozmowe email i zglaszasz sprawe na policje :-)

pablogrot

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Odp: Problem z serwisem Manty wymiana na nowy
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 26, 2015, 14:14:10 »
Napisałem  i odpisali  tylko co tu rozumieć przez to zwrot  kasy czy popsutego telefonu
"Urzadzenie w dniu 20.04.2015r. zostało przyjete do serwisu na chwile obecną oczekuje na cześci płyta główna,panel dotykowy .Pana sprawa w dniu dzisiejszym została przekazana do osoby decyzyjnej w celu zakończenia reklamacji "

Czestuu

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
Odp: Problem z serwisem Manty wymiana na nowy
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 27, 2015, 00:41:24 »
osoba decyzyjna ma prawo wymienić twój tel. na inny :)
bądź zwrócić kase :) w najgorszym przypadku wyślą ci tel. padnięty ale to chyba nie wchodzi w gre ;)

pablogrot

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Odp: Problem z serwisem Manty wymiana na nowy
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 28, 2015, 17:25:16 »
a pro po na inny ,  napisałem że nie wyrażam zgody na wymianę telefonu na inny model wiedz maja problem innego nie przyjmę nawet głupca ze mnie nikt nie zrobi  ms5801  ma najwyższe parametry o reszty tel.  manty reszta nie spełnia moich wymagań i ten model kosztował mnie 550 zł w oszołomie 

pablogrot

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Odp: Problem z serwisem Manty wymiana na nowy
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 14, 2015, 09:45:15 »
No po kilkunastu e:mailach i konsultacją z policją oraz z rzecznikiem praw konsumenta  serwis zwrócił mi gotówkę  i w ten sposób moja przygoda z urządzeniami MANTA sie skończyła nie polecam pod żadnym względem  to był pierwszy i ostatni chiński złom  żegnam