Autor Wątek: wygaszony ekran podczas połączenia  (Przeczytany 2089 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

samsam

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
wygaszony ekran podczas połączenia
« dnia: Czerwca 17, 2014, 20:31:23 »
Witam,
Jakiś czas temu wrzuciłem na forum wątek odnośnie aplikacji mapamap na MS5001 i innych drobnostek, jednak cisza zarówno ze strony użytkowników jak i serwisu skłoniła mnie do "zaparkowania" tematu. I oto pojawia się kolejny wątek dotyczący tego smartfonu otóż podczas zainicjowania połączenia ekran wygasza się i nic nie można zrobić, np przerwać rozmowy, wybrać nr wewnętrzny (infolinia) itp. Sprawdzałem przeróżne ustawienia i nic, ustawienia fabryczne nic nie pomogły, nawet zdjęcie folii z czujników nic nie dało. Przed odesłaniem do serwisu chciałem się dowiedzieć czy ktoś miał podobny przypadek lub ma jakieś pomysły?
Pozdrawiam

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: wygaszony ekran podczas połączenia
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 17, 2014, 21:13:45 »
Z tego co pamiętam, w Ustawienia-Wyświetlacz powinna być opcja kalibracji czujnika oświetlenia.
Zerknij czy jest i jak jest to skalibruj prawidłowo czujnik oświetlenia.
Warto też sprawdzić programem CPU-Z czy czujnik oświetlenia i czujnik zbliżeniowy działają prawidłowo.

rodrigeek

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
Odp: wygaszony ekran podczas połączenia
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 18, 2014, 00:06:17 »
u mnie też się czasami wygasza na amen, ale wystarczy puknąć klawisz power (ten co odblokowujesz smarta) i wraca do żywych.