Smartfony > MS5001

Serwis MANTA

<< < (2/3) > >>

oskarr85:
Mój smartfon był w serwisie Manty jakieś kilkanaście dni (moim zdaniem trochę za długo), ale w końcu został naprawiony.

Wiator85:
Zdarzyło mi się mieć do czynienia z serwisem Manty, raz o ile dobrze pamiętam. Na tyle urządzeń, które mam z tej firmy to niezły wynik. Reakcja serwisu była szybka i naprawili mój telefon.

adamsz75:
Historia z moim"Smartfonem"skończyła się pozytywnie.Telefon oddali naprawiony po 24 dniach roboczych.Jednak oddałem go żonie(bo w jej telefon"MANTA MS4503 po 7-miu miesiącach prawie że wybuchła bateria)Już  nie kupię nic tej marki.Teraz mam NOTE 4 i jestem baardzo zadowolony.

mp6872:
Reklamowałem w dniu 25.02.2016 MS5001, do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi z serwisu co do terminu naprawy. Uzyskałem odpowiedź od sprzedawcy, że Manta może przedłużyć naprawę do 60 dni. W karcie gwarancyjnej brak jest informacji odnośnie czasu naprawy. Poprzednia naprawa trwała 28 dni i po tym czasie otrzymałem nowy smartfon. W karcie gwarancyjnej również brak informacji jak traktowana jest wymiana urządzenia na nowe. Zgodnie z ogólnymi warunkami gwarancji w takim przypadku okres gwarancji winien rozpocząć się od daty przekazania wymienionego urządzenia.

aanka91:
Kilka miesięcy temu kupiłam smartfon Manty i niedawno mi się zepsuł (nie znam przyczyny), także oddałem go do serwisu. Choć czas naprawy pozostawia wiele do życzenia (około miesiąc), to jednak w końcu otrzymałam naprawiony telefon i jak na razie działa.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej