Autor Wątek: Jak instalować aplikacje na karcie SD?  (Przeczytany 4323 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ryszard31

• Newbie
  • *
Jak instalować aplikacje na karcie SD?
« dnia: Grudzień 21, 2013, 13:28:00 »
Mam MS5001 od paru tygodni - spisuje się bez zastrzeżeń.  Jestem początkującym użytkownikiem Androida, jedyną rzeczą, której na razie nie mogę "złamać" jest aktywowanie możliwości instalowania/przenoszenia aplikacji na zewnętrzną kartę SD. Link2SD wywala komunikat o nie wykryciu drugiej partycji... :( Czy ktoś ma jakieś sugestie?

RgR

• Newbie
  • *
Odp: Jak instalować aplikacje na karcie SD?
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 02, 2014, 01:57:43 »
Sam próbuję to jakoś obejść :p Niestety jedynym wyjściem będzie chyba root...

monek24

• Newbie
  • *
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 12, 2014, 16:20:11 »
Sam próbuję to jakoś obejść :p Niestety jedynym wyjściem będzie chyba root...
niestety tylko root pomoże

wegi

• Newbie
  • *
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 08, 2014, 13:54:20 »
Czy komuś udało się rozwiązać ten problem? ( chociażby poprzez skuteczny root?)

marko

• Newbie
  • *
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 27, 2014, 23:10:42 »
Witam. Od kilku dni cieszę się moim nowym ms5001. Jestem bardzo zadowolony (mimo, że przesiadłem się z SGS2, który jest wciąż bardzo dobrym telefonem). Jedynej rzeczy, której mi brakuje to root'a - w celu poszerzenia dostępnej dla użytkownika pamięci (internal storage). W katalogu /system aż roi się od niepotrzebnych plików, których bez root'a niestety usunąć się nie da. Pytanie: udało się komuś zrutoować ms5001 - a jeżeli tak to w jaki sposób? Pozdrawiam.

kylevessPL

• Hero Member
  • kylevessPL - impossible becoming possible!
    • Status GG
    • Mój stan Skype
    • Profil na xda
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 28, 2014, 01:12:53 »