Autor Wątek: Warunki Gwarancji.  (Przeczytany 7679 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

adis555

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
Warunki Gwarancji.
« dnia: Czerwca 24, 2013, 14:43:13 »
Witam. Mam prośbę o udostępnienie warunków gwarancji.
Zacznijmy od tego, że moja karta gwarancyjna pojechałą do serwisu razem z uszkodzonym sprzętem a nigdzie w internecie nie mogę znaleźć ogólnych warunków gwarancji firmy Manta.

Dotyczy to tego, że 27 maja sprzęt został oddany do punktu partnerskiego Carrefour gdzie został kupiony. Pomijam już fakt, że sprzęt dotarł do serwisu 10 Czerwca czyli całe 9 dni robocze zajęło jego wysłanie. Dziś jest 24 Czerwca czyli minęło 11 dni roboczych a sprzęt nadal w naprawie. W sklepie poinformowano mnie, że w najlepszym wypadku sprzęt będzie do odbioru na początku Lipca. Pamiętam, że gwarancja mówiła o 10 dniach od daty dostarczenia do serwisu.
Interesuje mnie czy po przekroczeniu czasu mam prawo do zwrotu gotówki za sprzęt ponieważ nie ukrywam chciałbym najlepiej dostać pieniążki i więcej sprzętu Manty nie widzieć na oczy. I tu chodzi głównie o warunki gwarancji, brak serwisów autoryzowanych w kraju w większych miastach czy chociażby gwarancji door2door.


Martini8910

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: Warunki Gwarancji.
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 27, 2013, 20:51:51 »
Witam
Cieszę się, że przynajmniej nie jestem sam. Okazuje się, że mój tablet wykazuje podobne objawy co Pana o ile nie identyczne. Co więcej przed feralnym dniem, gdy całkowicie odmówił posłuszeństwa, miejsce gdzie umieszczona jest bateria było wyjątkowo ciepłe. Mam inny tablet (Samsunga) i takie przegrzania nie mają miejsca. Podobnie jak Pan tablet kupiłem w punkcie partnerskim Carrefoura. Niestety paragon zgubiła moja córka (także prezent komunijny) i co gorsza nie mam podbitej karty gwarancyjnej (mój błąd). Jak się jednak okazuje, nie jest to problem pojedynczego egzemplarza więc nie kwalifikuje się to pod niezgodność towaru z umową?
PS. W załączniku przesyłam skan karty gwarancyjnej.

adis555

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
Odp: Warunki Gwarancji.
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 01, 2013, 23:31:00 »
Dziękuję za skan.  Niestety wynika z niego że nie ma kogo pociągnąć do odpowiedzialności z przyczyny przedłużającej się naprawy.  Co do nagrzewania się urządzenia to domena tanich chińskich produktów. Manta to niestety nic innego niż najtańszy tablet chiński ze znaczkiem Manty. Pozostaje mi tylko czekać na naprawę i mieć nadzieję że tablet juz nie zawiedzie bo gdyby był dla mnie inaczej bym to załatwił a że jest to prezent to głupio mi że długi czas wybierałem tablet który nie będzie działał prawidłowo. 

From Tapatalk by L9


dziadzia

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Odp: Warunki Gwarancji.
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 07, 2016, 20:13:18 »
Ja czekam już ponad miesiąc na naprawę mojego pierwszy i ostatni ,,sprzed,, z tej firmy kupiłem...