Autor Wątek: reklamacja  (Przeczytany 4566 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dorota12

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
reklamacja
« dnia: Listopad 25, 2014, 11:23:19 »
Witam chcę podzielić się opinią na temat tego tabletu i ogólnie firmy Manta. Nie mam dobrych wiadomości ta firma to oszuści kupiłam w sklepi nowy tablet i od razu był niedziałający w ogóle się nie włączył.Czekam już 3 tygodnie a oni ciągle mi mydlą oczy że czekają na część i nic nie mogą zrobić. Tabletu ani razu nie użyłam i tylko straciłam pieniądze bo serwis ciągle zwleka z naprawą. Nie wiem jak to jest możliwe dopuszczenie sprzętu do sprzedaży który od nowości jest niesprawny a w sklepie oczywiście tego sprzętu też mi nie chcieli sprawdzić przed zakupem. Oszuści i nic więcej kasę to chcą brać a jak jest popsuty sprzęt to nie ma komu go naprawić bądz wymienić na działający.

Krystian1

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Odp: reklamacja
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 25, 2014, 15:52:49 »
Widzę że nie jestem jedynym przypadkiem tego typu.
Kupiłem nowy tablet MID901, po dwóch tygodniach zwyczajowego użytkowania przestał się włączać, trafił do serwisu.
Leży w nim już prawie drugi miesiąc, bo informatyk rozkłada ręce ze słowami "jeśli producent nie udostępnia oficjalnego oprogramowania - nic nie zdziałam". (inne modele mają takie oprogramowanie dostępne publicznie - dlaczego ten nie?)

Więc: ustawiłem tę stronę (forum) na stronę startową w mojej przeglądarce i czekam na oprogramowanie, dzięki któremu w ogóle będę mógł zacząć używać tableta "jak człowiek".
Nawet się nim nie nacieszyłem na dzień dobry, a już problemy.

Piszesz: "straciłam pieniądze bo serwis ciągle zwleka z naprawą" - najpewniej chodzi im o to samo, co w moim przypadku.
Bez oprogramowania nic nie zrobią.
Trochę się orientuje w tej materii i rozumiem ich słowa, toteż nie czuję żeby wciskali ci ściemę.

Pisałem do producenta, czy i kiedy planuje udostępnić niezbędne pliki dla ludzi takich jak chociażby my - odpowiedź Anny Stasiak z 6 października brzmi:
Planujemy udostępnić oprogramowanie do tego modelu, natomiast nie znamy jeszcze daty.

Kris-is

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
Odp: reklamacja
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 23, 2015, 15:32:21 »
Czyli jednak z jakością produktów Manta to jednak standard.

Siostra kupiła ten tablet około miesiąc temu i wczoraj zrobił kaput, jedynie z przy podłączaniu ładowarki na chwilę pokazuję się logo manty i adres internetowy, następnie na chwilę na środku ekranu wyskakuje obrazek baterii (cały biały) i tablet się wyłącza, reset też nie pomaga.
Zajrzałem do środka i zauważyłem, że tam gdzie znajduje się przycisk POWER, to na płycie głównej tableta uszkodzony jest ten "przycisk" - tam gdzie reguluje się głośność są tam takie małe, czarne prostokątne wypustki, a przy Power brak takiego czegoś i po złożeniu obudowy rzeczywiście, tablet nie uruchamia się po wciśnięciu przycisku POWER. Jedynie tak jak wcześniej pisałem, po podłączeniu ładowarki na chwilę pokazuje się logo Manty i bateria i potem koniec. No i nie wiadomo czy to tylko coś od tego przycisku, czy też coś z softwarem...

Tak czy siak, teraz chyba tylko próba oddania go do serwisu pozostaje, tylko jak czytam powyższe posty, czy to coś da :-/
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2015, 15:34:35 wysłana przez Kris-is »

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: reklamacja
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 24, 2015, 18:02:57 »
Witam chcę podzielić się opinią na temat tego tabletu i ogólnie firmy Manta. Nie mam dobrych wiadomości ta firma to oszuści kupiłam w sklepi nowy tablet i od razu był niedziałający w ogóle się nie włączył.Czekam już 3 tygodnie a oni ciągle mi mydlą oczy że czekają na część i nic nie mogą zrobić. Tabletu ani razu nie użyłam i tylko straciłam pieniądze bo serwis ciągle zwleka z naprawą. Nie wiem jak to jest możliwe dopuszczenie sprzętu do sprzedaży który od nowości jest niesprawny a w sklepie oczywiście tego sprzętu też mi nie chcieli sprawdzić przed zakupem. Oszuści i nic więcej kasę to chcą brać a jak jest popsuty sprzęt to nie ma komu go naprawić bądz wymienić na działający.

Skoro od razu w sklepie nie działał, to czemu nie zgłosiłaś się do sklepu???
Jeśli nie działał od nowości to sklep powinien wymienić od ręki na sprawny.

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: reklamacja
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 24, 2015, 18:04:57 »
...
Zajrzałem do środka i zauważyłem, że tam gdzie znajduje się przycisk POWER, to na płycie głównej tableta uszkodzony jest ten "przycisk" - tam gdzie reguluje się głośność są tam takie małe, czarne prostokątne wypustki, a przy Power brak takiego czegoś i po złożeniu obudowy rzeczywiście, ....



Czyli prawdopodobnie wciśnięty przycisk power. Zamiast grzebać należało oddać na gwarancję...

Krystian1

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Odp: reklamacja
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 06, 2015, 12:09:24 »
Odpisali państwo w powyższym temacie dwóm osobom na trzy.
Idę do konkurencji, nie będę polecał Manty.
Ale i tak życzę miłego dnia! :)

jankos890

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: reklamacja
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 15, 2015, 22:18:43 »
Witam w mojej pękł wyświetlacz kupie jesli kots chce sie pozbyc swojej prosze pisac na email jankos890606@interia.eu