Autor Wątek: Brak naprawy przez serwis gwarancyjny MANTA  (Przeczytany 1181 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tza

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Brak naprawy przez serwis gwarancyjny MANTA
« dnia: Luty 24, 2015, 16:00:53 »
Tablet po powrocie z serwisu (3 tygodnie tam był) nadal nie został naprawiony. Modem łączy się z internetem z prędkością 0,03 Mb DL oraz 0,015 UpL !!!!!! Dokument poserwisowy nie wypełniony - lakoniczna informacja "NAPRAWIONO" !!!!!
Żadnych zmian!!!! 5 krotny kontakt z biurem obsługi klienta nie odniósł żadnego skutku. Mam czekać na kontakt (trwa to już 3 tydzień) Tablet od 04 Grudnia 2014 (od daty zakupu) nie sprawny. Email do działu technicznego również bez odpowiedzi. ŻENADA!!!
Żądam wymiany lub zwrotu pieniędzy!!!
TZ

roberts150

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: Brak naprawy przez serwis gwarancyjny MANTA
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 10, 2015, 16:13:58 »
Niestety jak widzę nie jestem sam z podobnym problemem . Sytuacja analogiczna . Urządzenie zakupione na gwiazdkę synowi okazało się felerne (zacinający się przycisk włączający) . Niby drobiazg , ale bardzo skutecznie utrudniający korzystanie . Reklamacja złożona w sklepie Carrefour w Białymstoku . W tamtejszym BOK od razu zostałem poinformowany że "będzie problem , bo z Mantą to norma" . Ponad miesiąc cierpliwego czekania , odbiór , i jak u kolegi wyżej , urządzenie nadal niesprawne. Sprzęt ponownie oddany do naprawy .Od 4 tygodni cisza ...