Autor Wątek: Nie działający pasek na ekranie  (Przeczytany 1728 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pieterl

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Nie działający pasek na ekranie
« dnia: Luty 23, 2013, 00:45:28 »
Witajcie. W dniu dzisiejszym otrzymałem zamówionego tableta czy Manta MID1003. Z wielką radością otworzyłem pudełko, wyjąłem urządzenie i je uruchomiłem. Po chwilowym załadowaniu ustawień, musiałem odblokować ekran. Jakież było moje zdziwienie gdy za którymś tam razem nadal nie mogłem go odblokować. W końcu sobie poradziłem i stwierdziłem że może nie umiem...(chociaż mam Samsunga Galaxy Ace 2). Włączyłem wifi bo przecież tablet bez internetu to śmieć. Znalazł moją sieć wifi i zacząłem wpisywać hasło. I tutaj już się załamałem...nie mogłem wybrać litery "k" ani "n" ani przecinka...wszystkie klawisze które biegły w tej linii nie reagują. Uruchomiłem z ustawień takie coś, że pokazuje kreską dotknięte miejsca na ekranie. Zacząłem od boku i tak chce przejechać przez tą "linie" a kreski nie ma....tamto miejsce nie działa ani nie reaguje na dotyk :( co zrobić? oddać na gwarancję czy wymieniać model?

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: Nie działający pasek na ekranie
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 23, 2013, 12:26:30 »
Oddaj do sklepu albo do serwisu. Tutaj nic innego nie pomoże.