Autor Wątek: wada wyswietlacza Mid1001dc  (Przeczytany 1985 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

cybull

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
wada wyswietlacza Mid1001dc
« dnia: Grudzień 28, 2014, 00:48:59 »
mam pytanie do przedstawicieli Manta . kupilem ten "szajs"Mid 1001dc w zwiazku z tym czyms pytam sie czemu sprzedajecie buble???- chec zysku??? ,ja wiem ze cos za 280zł to nie jest sprzet dobrej klasy, ale dla mnie 280zł  to duzo kasy. i jesli juz mam je wydac to zadam aby to cos chociaz pochodzilo troche a nie przelezalo wiecej w serwisie, niz u mnie. jak bede chcial sobie popatrzec to otworze okno, albo kupie ramke cyfrowa,
to jest jakas paranoja ten sprzet, takie cos to nie powinno sie wogule na rynek wprowadzac.
zakupilem tego zloma 2 grudnia 2014, 4grudnia  pojechal na reklamacje do serwisu, bo jak sie wylaczyl to po naladowaniu juz sie nie wlaczyl. wrócił z serwisu okolo 22 - 23 grudnia 2014. dzis mamy 27 grudzien 2014 a sprzet zniowu jest do wysylki do serwisu, tym razem dotyk nie reaguje , dziala tylko srodek ekranu reszta ekranu niereaguje, moglbym sie pomodlic do samego papierza i watpie by to pomoglo.
jak mozna takie zlomy sprzedawac ludziom ,nacieszylem sie tabletem raptem kilka dni, nawet miesiaca go niemam. super wydalem prawie 300zl zeby wysylac sprzet do serwisu. szczerze juz nie chce tego gów...a znowu bede czekal ponad dwa tygodnie... i co przyslecie i znow sie naciesze dzień, dwa , trzy i co znowu wysylka do serwisu?????? jak nie umiecie czegos porzadnie zrobic to zmiencie branze.  nie chce nowego sprzetu, nie chce tez naprawionego tego, poprostu chce zwrot pieniedzy zeby kupic cos co bedzie u mnie w domu na chodzie a nie w aucie kuriera na trasie ja-sklep- serwis-sklep-ja.poprostu juz nie wieze ze potraficie wprowadzic na rynek cos co bedzie dzialalo( zreszta wasza nawigacje tez kiedys kupilem i to byl blad, nie wiem czemu znowu mnie cos podkusilo aby kupic wasz produkt)

zadam wyjasnien na tematy powyzej.