Autor Wątek: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0  (Przeczytany 122496 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Janusz1945

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 125
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwca 20, 2013, 21:10:11 »
Można, tylko wersję tabletu sprawdź bo jest kilka (w zależności jaki był fabryczny system 4.0.4 czy 4.1.1) i wybierz odpowiedni firmware
moja wersja to 4.1.1


Janusz1945

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 125
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwca 20, 2013, 22:26:23 »
Dziękuję, że Pan tak się starał pomóc, ale to niestety przekracza moje umiejętności a poza tym tablet nie jest mój. Chyba jednak pójdzie do naprawy. Ja też miałem problemy z moim mid14 ale po naprawie działa idealnie.

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwca 20, 2013, 22:59:42 »
Jeśli problem jest tylko z Google Play to te porady z początku tematu powinny pomóc.
Przy aktualizacji firmware można poprosić kogoś bardziej obeznanego z komputerami, albo skorzystać z metody aktualizacji z karty pamięci microSD.

Janusz1945

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 125
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwca 21, 2013, 07:43:16 »
Zainstalowałem dziecku Mobile Market i to jej wystarczy. Sklep niech wygłupia się dalej.

omegaxx

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwca 22, 2013, 09:57:42 »
MID08S1301061**
skorzystałem przy opisanym problemie z porady dotyczącej aktualizacji softu i teraz nie działa WIFI, firmware 4.1.1 umieszczonym w dziale firmware, wifi włącza się na kilka sekund i automatycznie wyłącza,  miałem fabrycznie 4.1.1 ogólnie to poszukuję działającego softu do mojego taba

EDIT1

http://www.manta.info.pl/forum/mid08s-firmware/faaastjb-a13-allwinner-with-jelly-bean-4-2-2-by-toxicro/

W końcu coś co działa z moim tabem (MID08S130106***) pobieżne sprawdzenie : aparat, gsensor, dotyk, wfi, sklep, głośnik - OK

Instalacja za pomocą Windows 7 64bit bezproblemowa, w sposób opisany przez autora, dodam że po wgraniu pierwszej paczki należy tab uruchomić odczekać na ekranie blokady ok 1 min podłączyć tab do USB i odpalić plik bat.
Modyfikuj wiadomość
« Ostatnia zmiana: Czerwca 22, 2013, 17:41:52 wysłana przez omegaxx »

Janusz1945

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 125
    • Zobacz profil
Normalne
« Odpowiedź #66 dnia: Lipca 09, 2013, 09:47:46 »
Po paru tygodniach od zakupu Manta poszła do serwisu.

dager1580

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 116
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #67 dnia: Lipca 18, 2013, 09:28:11 »
Powód naprawy ?

grzes73hej

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #68 dnia: Września 19, 2013, 09:22:12 »
Witam
Także miałem problemy z błędem serwera RPC:S-5:AEC-0. zastosowałem się  do pierwszego postu i POMOGŁO!! Dzięki. Walczyłem z tym problemem już od wielu tygodni łącznie z przeinstalowaniem systemu i nic nie pomagało.
Post godny polecenia

owers

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #69 dnia: Kwietnia 01, 2014, 22:00:25 »
U mnie niestety pierwsze rozwiązanie nie pomogło. Pomogło za to zupełnie coś innego i to to dużo prostsza czynność.

Należy wylogować się ze wszystkich kont Google na tablecie czy telefonie. Jeżeli jest funkcja usunięcia konta to należy to zrobić.
Tworzymy inne konto na Google i logujemy się na nie. Okazuje się, że wszystko działa jak należy.

Możemy wylogować sie z nowego konta i zalogować się na stare.
W moim przypadku wszystko zadziałało.

Wcześniej pół dnia męczyłem się korzystając z waszych porad. ;)