Autor Wątek: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0  (Przeczytany 122533 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

artko99

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #30 dnia: Maja 02, 2013, 21:07:20 »
Dzięki, zadziałało. Jedyna różnica to to, że po restarcie mid'a wyskoczył błąd na samym środku ekranu - Błąd połączenia - i od spodem przycisk "Ponów próbę". Po naciśnięciu go wzystko działa.

madziunia327

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #31 dnia: Maja 05, 2013, 09:28:03 »
Dzieki wielkie,  wszystko dziala :-) pozdrawiam znad morza:-)

PiotrN

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #32 dnia: Maja 05, 2013, 18:15:36 »
Moje pierwsze wrażenia na mid08s były pozytywne. Tablet nabyłem wczoraj za okazyjną cenę. Dziś można powiedzieć pierwszy dzień użytkowania i pierwsze problemy. Chciałem się zapytać Pana jsadkowskiego czy można liczyć na aktualizację, a raczej nazwałbym to "bazę naprawczą". Jestem zażenowany. Sprzęt resetowałem chyba z 10 razy na różne sposoby. Raz wg. instrukcji samego Pana jsadkowskiego, później wykorzystując rady użytkowników tz. instalowanie aktualizacji (obu). Na końcu nie wierzyłem w cud i bez przekonania poczekałem ponad godzinę w nadziei że jednak to przyniesie jakiś efekt (teoretycznie w ustawieniach Google Play widniała wersja 4.0.27) >:( . Dodam też że mam też uwagi do samego wykonania - prawa, górna strona ekranu lekko się unosi podczas użytkowania, a strzałka "wróc" w lewym górnym rogu w orientacji poziomej też nie zawsze reaguję :( .

Ogólnie ujmując nigdy nie byłem przekonany do firmy Manta i spodziewałem się że to sprzęt "niskich lotów", ale żeby markować swoim logiem, jak to ktoś wcześniej określił "bubel". Szczerze nie rozumiem...

Pomimo mojej krytycznej opinii mam nadzieję że ktoś mi pomoże rozwiązać problem instalacji aplikacji z Google Play.
« Ostatnia zmiana: Maja 05, 2013, 18:18:31 wysłana przez PiotrN »

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #33 dnia: Maja 05, 2013, 20:18:56 »
Do wersji z fabrycznymi 4.1 masz system do pobrania na forum.
Wszystkim jakoś tą metodą udaje się naprawić Google Play.
Będzie nowe firmware, które eliminuje ten problem. To będzie łatwiej dla wielu niż kliknąć w te trzy miejsca.

PiotrN

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #34 dnia: Maja 05, 2013, 20:35:24 »
W takim razie ja jakoś niefortunnie trafiłem na jeszcze gorszy egzemplarz.

Jeśli mówimy o tym pliku, który jest w poście użytkownika Patryk98 to owy też ściągałem i instalowałem
Obecnie mam 4.0.27 (Google Play).

Wchodziłem w "Aplikacje" --> wchodziłem do tych wszystkich (3), które Pan wymienił i czyściłem historię i wymuszałem zatrzymanie, potem brałem bodajże na pamięć i tam ustawienia fabryczne po czym resetuj tablet.

Miałem nadzieję sądząc po ostatnim poście że doczekam się tego uaktualnienia, o którym wspominał Pan 30 kwietnia, ale rozumiem że nici z pomocy, a tablet mam zwracać >:( .

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #35 dnia: Maja 05, 2013, 21:36:43 »
Dla wersji z fabrycznym Android 4.1 jest już do pobrania nowa wersja załatwiająca problem z Google Play bez konieczności ręcznego czyszczenia ustawień.
http://www.manta.info.pl/forum/mid08s-firmware/mid08s-firmware-nowe-(przeznaczone-dla-wersji-z-fabrycznym-android-4-1)/

PiotrN

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #36 dnia: Maja 05, 2013, 21:59:19 »
Właśnie to wcześniej zauważyłem. Super! Ja kompletny laik mam teraz przeprowadzać instalację. O ile poradziłem sobie ze ściągnięciem i wypakowaniem plików i uruchomieniem programu, tak dalej idiotyczne wskazówki typu przytrzymaj vol+, power nic nie zmieniają, tablet się włącza i wyłącza. Ten cudowny programik nie wykrywa mi urządzenia.

Dobrze że wiem przynajmniej że poprzednie wskazówki robiłem zgodnie z instrukcją. Czemu się Pan do nich nie odniósł?

Wracając do sposobu pierwszego:
Ustawienia --> Aplikacje --> Wszystkie --> Google Services Framework --> Wyczyść dane --> Wymuś zatrzymanie -->
Aplikacje --> Sklep Google Play --> Wyczyść dane --> Wymuś zatrzymanie --> Aplikacje --> Usługi Google Play --> Kopia i kasowanie danych --> Ustawienia fabryczne --> Resetuj tablet --> czekam --> łączę z internetem --> loguję się w Google Play --> odkładam tablet (czekam na aktualizację do 4.0.27) --> sprawdzam wersję Google Play w w ustawieniach --> instaluję aplikacje

Czy tak to wygląda? Tak właśnie robię i nic...  :(
« Ostatnia zmiana: Maja 05, 2013, 22:12:16 wysłana przez PiotrN »

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #37 dnia: Maja 05, 2013, 22:23:14 »
Po tym Google Play powinno działać, nie działa?

PiotrN

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #38 dnia: Maja 05, 2013, 22:55:38 »
właśnie nie działa

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #39 dnia: Maja 05, 2013, 23:16:52 »
Po wyczyszczeniu danych nie należy robić przywracania ustawień fabrycznych, bo to przecież znowu wycofa do poprzedniej wersji Google Play.
Czy w opisie w pierwszym poście jest o jakimś przywracaniu ustawień fabrycznych.

Od tego momentu nie należy robić " --> Kopia i kasowanie danych --> Ustawienia fabryczne --> Resetuj tablet --> czekam --> łączę z internetem --> loguję się w Google Play --> odkładam tablet (czekam na aktualizację do 4.0.27) --> sprawdzam wersję Google Play w w ustawieniach --> instaluję aplikacje"

czaro.mmc

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #40 dnia: Maja 07, 2013, 00:11:59 »
witam.
zrobiłem ustawienia fabryczne,założyłem konta,pościągałem aktualizacje,porobiłem DOKŁADNIE rady czifa i pomogło
wielkie dzięki

alcia

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #41 dnia: Maja 16, 2013, 18:59:24 »
Witam.Mi tez to nie pomoglo.Zrobilam wg wskazowek i przy odpaleniu sklepu google wyskakuje mi blad polaczenia a net chodzi normalnie.Nie znam sie na tym czy ktos ma jakis pomysl?

Rkb18

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #42 dnia: Maja 19, 2013, 22:14:30 »

Wybrać Usługi Google Play
Wybrać "Wyczyść dane", następnie "Wymuś zatrzymanie"
Zrobić restart tabletu.[/b]

Proszę o informacje czy to pomogło

Zadam głupie pytanie ale nie wiem jak rozwiązać ten problem. Jak zrobić reset tego tabletu? Normalne wykonanie wszystkich czynności plus wyłączenie i włączenie tabletu nie przynosi oczekiwanego rozwiązania.

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #43 dnia: Maja 21, 2013, 11:45:13 »
Chodzi Ci o przywrócenie ustawień fabrycznych?
Znajdziesz to w Ustawienia-->kopia i kasowanie danych.

Patryk ;)

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 173
    • Zobacz profil
Odp: Rozwiązanie błąd serwera RPC:S-5:AEC-0
« Odpowiedź #44 dnia: Maja 23, 2013, 19:00:13 »
Ja radziłbym odczekać tą sumienną godzinkę i mieć spokuj :-)

Wysłane z mojego MID13 za pomocą Tapatalk 2