Autor Wątek: Regulamin  (Przeczytany 1799 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mentorq

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 61
    • Zobacz profil
Regulamin
« dnia: Czerwiec 16, 2013, 14:26:33 »
Witam, mam problem ponieważ nie mogę zlokalizować żadnego regulaminu świadczenia usług przez Mante. Czy ktoś orientuję się czy w ogóle coś takiego istnieje ?

Prz

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 127
    • Zobacz profil
Odp: Regulamin
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 16, 2013, 15:03:48 »
Jakie usługi masz na myśli? Manta świadczy jakieś usługi?

mentorq

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 61
    • Zobacz profil
Odp: Regulamin
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 16, 2013, 22:31:02 »
Np. dotyczące serwisu gwarancyjnego bądź sytuacji kiedy sprzęt fabrycznie jest uszkodzony itp.

Prz

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 127
    • Zobacz profil
Odp: Regulamin
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 16, 2013, 23:55:33 »
Karta gwarancyjna, która jest zawsze dodawana do sprzętu. W kwestiach nie opisanych w karcie gwarancyjnej obowiązują przepisy ogólne prawa handlowego. Pozostałe informacje uzyskać możesz pisząc e-mail do serwisu manty.

mentorq

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 61
    • Zobacz profil
Odp: Regulamin
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 17, 2013, 11:57:25 »
Niestety... karta gwarancyjna w pudełku w serwisie. Jeżeli chodzi o email to już wysyłałem kilka wiadomości do nich i za każdym razem zostałem olany. Kiedy zadzwoniłem nawet do kierownika bądź osoby która jest wyżej niż konsultant to otrzymałem jedynie wiadomość, że tablet wciąż nie dojechał do serwisu.

Od 1,5 tygodnia tablet siedzi w serwisie ale wciąż żadnego odzewu z ich strony :)