Autor Wątek: kompletnie martwy  (Przeczytany 2494 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Koniferek

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
kompletnie martwy
« dnia: Kwiecień 27, 2013, 00:09:24 »
Moi drodzy,kupilam i podzialal 1 dzien...niestety podczas rozpakowania posialam gdzies paragon a nieuczciwy sprzedawca wykreca sie.Tablet tylko zmienia kolor kontrolki ladowania,pozostaje martwy..prubowalam odpalic z karty nowy system,bez skutku:( co robic??? prosze,pomozcie

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Re: kompletnie martwy
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 27, 2013, 10:33:34 »
reklamowac w sklepie, ale bez dowodu zakupu bedzie ciezko

Koniferek

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
Odp: kompletnie martwy
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 27, 2013, 17:17:03 »
No wlasnie oddalam facetowi go pol roku temu,najpierw klamal,ze odesle do manty,bo mu powiedzialam,ze kopie paragonu ma w kasie,a w mailach i sms mam potwierzdzenie zakupu,potem pierniczyl,ze sam cos zrobi,potem poprostu nie odbieral tel..w koncu wczoraj udalo mi sie odebrac,ale niestety....musze jakos poradzic sobie sama:( licze na pomoc...

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: kompletnie martwy
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 27, 2013, 18:53:02 »
Masz jakąś podbitą gwarancję może?
To by wystarczyło chyba serwisowi.

Koniferek

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
Odp: kompletnie martwy
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 27, 2013, 20:21:23 »
niestety,facet,od ktorego kupilam( sprzedawca z Jawora,sprzedaje również przez allegro) nie dal mi tylkoo paragon,w pudelku byla tylko ksiazeczka z instrukcja obslugi

sehack

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
Odp: kompletnie martwy
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 23, 2013, 23:24:50 »
W takim razie nie pozostaje nic innego jak spróbować wgrać system przez LiveSuit, instrukcja na forum.