Autor Wątek: "Pusty Market" po przywróceniu ustawień fabrycznych  (Przeczytany 12339 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mtuz

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
"Pusty Market" po przywróceniu ustawień fabrycznych
« dnia: Grudzień 22, 2011, 18:32:08 »
Witam Kolegów,

ponieważ lubię co jakiś czas "dla sportu" wyczyścić tablet, bez większego stresu przywróciłem po raz n-ty ustawienia fabryczne. Ale kiedy postanowiłem z powrotem ściągnąć oprogramowanie z Marketu, zmartwiłem się - okazał się on pusty. Powitał mnie tylko komunikatem "No matching content in Android Market.".
Żeby nie było - poszperałem po forum, ściągnąłem i zainstalowałem Market w wersji 2.2.7. Niestety, on również dał mi do zrozumienia, że nie mam czego w nim szukać i wyświetlił zdawkowe "Brak zgodnej zawartości w usłudze Android Market".
Z coraz większym niezadowoleniem (bo chciałem już iść spać) zainstalowałem Market 2.3.6 (również znaleziony na forum) i... coś się zmieniło, ale nie bardzo. Wciąż wyświetla mi się ten komunikat, ale szperając w kolejnych zakładkach Aplikacji i Gier mam dostęp do pojedynczych aplikacji. Problem w tym, że nie są tymi, o które mi chodziło - nie uświadczysz vCommunicatora, ES File Explorer itp. zamiast tego jest kilkanaście nieznanych mi programików.

Mam nadzieję, że w opisie problemu zawarłem wszystko co potrzebne, żeby któryś z Kolegów zidentyfikował i pomógł mi rozwiązać ten problem. Będę wdzięczny za wszelkie rady, jak przywrócić działający Market, ponieważ perspektywa szukania w sieci starych wersji programów w formacie APK wcale mi się nie podoba.

Pozdrawiam!

souacz

  • Gość
Odp: "Pusty Market" po przywróceniu ustawień fabrycznych
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 22, 2011, 19:38:36 »
Ostatnio market świrował, sprawdź raz jeszcze.
I wyloguj się z konta google, usuń je i zaloguj ponownie.


cyt z pomocy google:
Cytuj
Przejdź w telefonie do programu uruchamiającego aplikacje i dotknij ikony Talk.
Jeśli jesteś już zalogowany(a) do Talk, naciśnij Menu i dotknij Wyloguj się.
Ponownie uruchom Talk, aby się zalogować.

jsadkowski

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4079
    • Zobacz profil
Odp: "Pusty Market" po przywróceniu ustawień fabrycznych
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 22, 2011, 21:53:53 »
Faktycznie coś się porobiło z Marketem, że nie widzi żadnych aplikacji.
Chwilowo nie mam pojęcia z jakiego powodu.
Do tej pory wszystko działało OK.


souacz

  • Gość
Odp: "Pusty Market" po przywróceniu ustawień fabrycznych
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 22, 2011, 21:55:47 »
Jam mam mój 2.3.6 z Samsunga i widzi wszystko normalnie, nic się nie zmieniło....

Zrestartowałem MIDka, wylogowałem i zalogowałem sie, cały czas jest ok
« Ostatnia zmiana: Grudzień 22, 2011, 22:02:19 wysłana przez souacz »

jsadkowski

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4079
    • Zobacz profil
Odp: "Pusty Market" po przywróceniu ustawień fabrycznych
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 22, 2011, 22:00:42 »
Trzeba będzie sprawdzić, już kiedyś były problemy, bo po którejś aktualizacji marketu wywalał błąd pobierania za każdym razem.
Na razie sprawdziłem, że na czystym systemie po świeżym flaszowaniu market nie widzi aplikacji, a jeszcze 2 dni temu wszystko śmigało. System się nie zmienił, więc coś musiało się zmienić po stronie Marketu. Może świąteczne obciążenie?:)

mtuz

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
Odp: "Pusty Market" po przywróceniu ustawień fabrycznych
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 23, 2011, 10:37:47 »
Dziękuję Kolegom za zainteresowanie problemem!

Mimo różnych zabiegów ("merdanie" GTalkiem, kolejny reset i instalacja zewnętrznego marketu AppBrain) - problem wciąż występuje. Przy czym AppBrain oczywiście znajduje mi aplikacje (na przykład ES File Explorer), ale kiedy chcę je ściągnąć przenosi mnie do Marketu, a tu... klops.
Nieco pociesza mnie (choć to nieładnie), że nie jestem jedyny - większa szansa na zainteresowanie rozwiązaniem ;-)

Tak czy owak, Wesołych Świąt!


souacz

  • Gość
Odp: "Pusty Market" po przywróceniu ustawień fabrycznych
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 23, 2011, 17:41:47 »
Cytuj
System się nie zmienił, więc coś musiało się zmienić po stronie Marketu. Może świąteczne obciążenie?


albo Chińscy producenci kupili licencję (certyfikat) na rok i akurat się skończyła (certyfikat jest sprawdzany przy pierwszym uruchamianiu marketu), hehe
Takie przypadki były już w chińskich telefonach, widziałem kiedys na jakimś francuskim forum
Ale raczej nie, bo wtedy nie byłoby chyba nic....

EDIT: znalezione w sieci:

Cytuj
21-08-2010
Try going to menu-settings-applications-manage applications and find Google Apps.  Clear Data on that.  This erases all contacts/calendar/gmail's on the phone... Reopen the Market/Gmail and it will/should prompt you to re-enter your gmail information. Try that and then re-launch the market

21-08-2010
 
It works! Thank you very much! :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 23, 2011, 17:58:42 wysłana przez souacz »

souacz

  • Gość
Odp: "Pusty Market" po przywróceniu ustawień fabrycznych
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 24, 2011, 23:13:48 »
U mnie wysiadł gmail :( nie synchronizuje, w ustawieniach konta pokazuje "błąd synchronizacji" (na telefonie działa z tym samym kontem bez problemu, ta sama wersja: 1.3).
Przestał synchronizować 18.12 (ostatnia wiadomość w MID jest z tego dnia)
Działa (synchronizuje) market, kalendarz i docs.
Czy jeszcze ktoś ma problemy z gmail?
Próbowałem już wszystkiego żeby zaczął synchronizować, oprócz przywracania bo boję się, że wysiądzie market....

EDIT: juz sobie poradziłem, jakby komus sie to stało to trzeba wyczyścić dane gmail storage (w aplikacjach systemowych widoczna, szczegóły>wyczyśc dane)

To samo można spróbować z aplikacja market, a nuż sie uda? Ryzyka nie ma bo i tak powinien sam zsynchronizować
« Ostatnia zmiana: Grudzień 24, 2011, 23:35:19 wysłana przez souacz »

dominik13

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Odp: "Pusty Market" po przywróceniu ustawień fabrycznych
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 25, 2011, 02:18:26 »
Dzien dobry- czesc! Mam ten sam problem. 21.12.2011 roku odebralem z serwisu nową Mante gdyż pierwszej nie udało się naprawić (ekran przestał reagować na dotyk). Wieczorem tego dnia po uruchomieniu tabletu okazało się że nie mam dostępu do Marketu. Sprobowałem 2-3 razy przywrócić ustawienia fabryczne ale bez efektu. Po kolejnym resetowaniu stworzyłem nowe konto gmail...nic z tego. Radzę na razie użytkownikom mid-a 001 nie przywracać ustawień fabrycznych bo jak widać od paru dni coś jest na rzeczy! Dzięki  ' mtuz ' za słowa ...nie jesteśmy sami... Mam nadzieję że to chwilowy problem a nie jak napisał  ' souacz ' ...skonczyła się licencja...  ;) Pozdrawiam Wesołych Spokojnych i Zdrowych Swiąt Bożego Narodzenia!
« Ostatnia zmiana: Grudzień 25, 2011, 23:16:19 wysłana przez dominik13 »

ireneusztv

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
Odp: "Pusty Market" po przywróceniu ustawień fabrycznych
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 25, 2011, 10:25:57 »
Potwierdzam.Market pusty, lecz po wpisaniu szukanego programu pojawia się lista, a szukany program się ściąga.Aktualizacje też się pojawiają.Pozdrawiam.Wesołych Świąt.

mtuz

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
Odp: "Pusty Market" po przywróceniu ustawień fabrycznych
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 25, 2011, 11:06:45 »
Potwierdzam.Market pusty, lecz po wpisaniu szukanego programu pojawia się lista, a szukany program się ściąga.Aktualizacje też się pojawiają.Pozdrawiam.Wesołych Świąt.
Wielkie dzięki za cynk! Coś się w takim razie zmieniło, wcześniej wpisywałem nazwy (i nic), a po wpisie kolegi spróbowałem - i faktycznie, można już wyszukiwać programy!

dominik13

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Odp: "Pusty Market" po przywróceniu ustawień fabrycznych
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 25, 2011, 13:06:51 »
No niestety u mnie Status Quo. Market pusty i nie wyszukuje żadnych aplikacji  :( Chyba trzeba być cierpliwym i przeczekać świąteczne przeciążenie.

souacz

  • Gość
Odp: "Pusty Market" po przywróceniu ustawień fabrycznych
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 25, 2011, 17:36:59 »
To nie jest przeciążenie, coś jest nie tak, mam tu razem 7 urządzeń z Androidem i tylko na jednym MID (przywróciłem ustawienia żeby sprawdzić) jest źle, na reszcie działa. Przywróciłem ustawienia też na innym tablecie z Androidem (galaxy tab) i problem nie występuje. Tyle, że tu mam market v3.
Ale skoro coś drgnęło, jak piszą koledzy wyżej to trzeba być dobrej myśli :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 25, 2011, 17:39:17 wysłana przez souacz »

andrzejek333

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 78
    • Zobacz profil
Odp: "Pusty Market" po przywróceniu ustawień fabrycznych
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 25, 2011, 18:54:06 »
no lepiej żeby to nie był problem z Midem ;) bo inaczej zapełnia się sklepy z reklamacjami (niezgodność z opisem ;)

garryy

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
Odp: "Pusty Market" po przywróceniu ustawień fabrycznych
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 25, 2011, 20:29:37 »
Ja sprawdzałem wczoraj i dziś na moim midku i market cały działa bez problemu - system przywracany był jakieś 10-15 dni temu.