Autor Wątek: Zielony ekran  (Przeczytany 611 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tomkar13

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Zielony ekran
« dnia: Październik 09, 2018, 09:06:45 »
Witam potrzebuje pomocy po wyłączeniu i włączeniu tv pojawił się zielony obraz A dźwięk nadal jest   i tak już od 2 dni czy zostaje tylko serwis?bo tu jest problem nie mogę znaleźć gwarancji a moze jest jakis inny sposób?

Ewojtas

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 229
    • Zobacz profil
Odp: Zielony ekran
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 09, 2018, 09:57:39 »
A gdzie kupiłeś? Wydaje mi się, że dowód zakupu może wystarczyć, Jeśli przez internet to bez problemu wyślą ze sklepu Ci na email kopię faktury, jeśli płaciłeś kartą wyciąg z rachunku bankowego. Najlepiej zadzwoń na infolinię i się dowiedz.

Carlosmendoza

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Odp: Zielony ekran
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 04, 2019, 09:36:02 »
Witam również mam tą samą usterkę czy da rade ja jakoś w domu naprawić czy serwis ?

Arkady1964

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 719
    • Zobacz profil
Odp: Zielony ekran
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 04, 2019, 12:02:11 »
Jedynie co zrób to przy włączonym telewizorze wyciągnij wtyczkę z sieci. Może pomóc, jeszcze do tego spróbuj  kilkakakrotne właczenie i wyłączenie samym pilotem. Jak te dwa proste sposoby nie pomagają zostaje tylko serwis.


Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Styczeń 04, 2019, 12:04:46 wysłana przez Arkady1964 »

Carlosmendoza

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Odp: Zielony ekran
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 06, 2019, 17:55:45 »
Dzięki bardzo za radę próbowałem kilkakrotnie niestety wciąż zielony ekran się załącza pozostaje serwis niestety.Awaria nastąpiła samoistnie włączyłem telewizor po jakimś czasie bocznym przyciskiem hmm nie wiem o co w tym biega tv ogólnie w miarę jak korzysta się ze źródła hd analogiczne kanały tragedia obraz nie polecam.

Arkady1964

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 719
    • Zobacz profil
Odp: Zielony ekran
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 07, 2019, 01:15:16 »
Słaby odbiór kanałów ANALOGOWYCH przy większej przekątnej jak 40 cali to norma. Ja mam jeszcze o dużych przekątnych ekranu telewizory Sony i LG one też z kablowej Vektry bardzo słabo odbierają kanały analogowe.


Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Styczeń 07, 2019, 01:46:31 wysłana przez Arkady1964 »

Ewojtas

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 229
    • Zobacz profil
Odp: Zielony ekran
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 07, 2019, 15:24:02 »
nie polecam
Ja również nie polecam i odradzam.

kohansra

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: Zielony ekran
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 14, 2019, 15:12:16 »
I co się działo z telewizorem. Udało się go naprawić?

Arkady1964

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 719
    • Zobacz profil
Odp: Zielony ekran
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 14, 2019, 20:58:26 »
Witam potrzebuje pomocy po wyłączeniu i włączeniu tv pojawił się zielony obraz A dźwięk nadal jest   i tak już od 2 dni czy zostaje tylko serwis?bo tu jest problem nie mogę znaleźć gwarancji a moze jest jakis inny sposób?

Można spróbować jeszcze tej metody resetowania systemu, nie zaszkodzi a może pomóc.

http://www.manta.info.pl/forum/led94901s-emperor-android-tv/info-samodzielna-naprawa-gdy-zawiesil-sie-telewizor-pojawil-sie-czarny-obraz/


Pozdrawiam


Arkady1964

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 719
    • Zobacz profil
Odp: Zielony ekran
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 14, 2019, 22:48:52 »
U mnie pomogło.

Pozdrawiam