Autor Wątek: Dwa pytania do Manty w sprawie pilota.  (Przeczytany 1228 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Arkady1964

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
Dwa pytania do Manty w sprawie pilota.
« dnia: Marzec 06, 2019, 03:51:24 »
W pilocie od telewizora Manta 94901S przestał mi działać jeden przycisk tj. zmiana kanałów do góry (telewizor posiadam 14 miesięcy).  Najchętniej kupłbym pilota uniwersalnego z obsługą wielu urządzeń, jednak znajdujące się na rynku piloty uniwersalne nie obsługują w pełni nowych smart TV Manty (niestety dostępne piloty uniwersalne  obsługują tylko starsze telewizory Manty, nie ma w nich obsługi smart). W związku z tym dwa pytania, czy Manta ma w swej ofercie piloty uniwersalne z obsługą nowych smart  TV Manta?  Drugie pytanie, czy nie działający przycisk zmiany kanałów do góry podlega naprawie gwarancyjnej? Można co prawda zmieniać też kanały przez wyświetlenie menu nawigacyjnego z listą kanałów kursorami ale zmiana przez przycisk bezpośredni jest dużo szybsza w obsłudze.


Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Marzec 06, 2019, 04:42:41 wysłana przez Arkady1964 »

Arkady1964

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
Odp: Dwa pytania do Manty w sprawie pilota.
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 11, 2019, 05:41:45 »
Zadałem dwa proste pytania, proszę o odpowiedzenie na Forum lub pw.

Pozdrawiam

Ewojtas

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
Odp: Dwa pytania do Manty w sprawie pilota.
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 11, 2019, 15:17:23 »
Może jakaś redukcja etatów była.

Arkady1964

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
Odp: Dwa pytania do Manty w sprawie pilota.
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 11, 2019, 18:15:50 »
Być może, ale nie jest to powód do radości...

Posiadam trochę sprzętu Manty jestem w miarę zadowolony i życzę tej Firmie jak najlepiej.


Pozdrawiam

Mkmesser

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
Odp: Dwa pytania do Manty w sprawie pilota.
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 11, 2019, 20:26:44 »
Jest admin czy nie to wszystko jedno.Nie widziałem by komuś pomógł, zawsze pisał, że skontaktuje się z mitycznym działem technicznym i potem cisza.

Arkady1964

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
Odp: Dwa pytania do Manty w sprawie pilota.
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 11, 2019, 22:42:28 »
Na razie brak odzewu od Manty. ???


Pozdrawiam

Ewojtas

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
Odp: Dwa pytania do Manty w sprawie pilota.
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 11, 2019, 23:53:18 »
Na razie brak odzewu od Manty. ???


Pozdrawiam
Nie wiem na co czekasz,  pakuj pilota i dzwoń po kuriera. Pilot jest na gwarancji ma być sprawny i ich obowiązkiem jest go wymienić bądź naprawić.

Arkady1964

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
Odp: Dwa pytania do Manty w sprawie pilota.
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 12, 2019, 07:42:02 »
Zgadza się, ale nim mi naprawią pilota minie 2 - 3 tygodnie. Do tego czasu nie będę miał czym sterować telewizorem. Dlatego chcę kupić pilota uniwersalnego który obsługuje między innymi nowsze smart TV Manty. Potem jak mi Manta naprawi pilota, ten uniwersalny dalej mi się przyda. Stąd proste pytanie do Manty, czy mają w swojej ofercie piloty uniwersalne obsługujące też telewizor Manta 94901S.

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2019, 07:46:08 wysłana przez Arkady1964 »

Mkmesser

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
Odp: Dwa pytania do Manty w sprawie pilota.
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 19, 2019, 13:54:42 »
Arkady aplikacja Cetusplay jako tako ale daje radę obsłużyć Mantę.Tą apką awaryjnie obsługuję tv i box tv.

Arkady1964

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
Odp: Dwa pytania do Manty w sprawie pilota.
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 19, 2019, 19:31:51 »
 Dzięki wielkie.

Faktycznie sprawdziłem, aplikacja Cetusplay ze smartfona działa znakomicie na Mancie.


Pozdrawiam

Arkady1964

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
Odp: Dwa pytania do Manty w sprawie pilota.
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 31, 2019, 10:23:48 »
Aplikacja Cetusplay działa, pochwaliłem ją przedwcześnie, że znakomicie.  Teraz mała weryfikacja, okazuje się, że aplikacja Cetusplayco co prawda bardzo sporadycznie ale zawiesza Androida na Mancie.

Ściągnełem sobie ze Sklepu Play darmową aplikacje EShare, ciekawe, że EShare na Mancie działa z każdym telefonie mi na LG i Sony dobrze  działają praktycznie aplikacje przesyłowe  tylko z ich telefonów.


Pozdrawiam