Jak nie pomagają trzy powyższe metody (w szczególności według punktu 3), zostaje jeszcze próba wgrania na nowo oprogramowania (softu) od nowa do telewizora. Z reguły to pomaga i telewizor dalej sprawnie działa.
Pisałeś do Manty o soft i instrukcję wgrania?
Wyślij maila do obsługi klienta Manty, aby przysłali Ci na maila oprogramowanie z instrukcją jego instalacji.
UWAGA!!! W mailu musisz koniecznie podać numer seryjny Twego telewizora. Jest to podstawowy, bardzo istotny wymóg producenta. Numer seryjny zawsze jest naklejony z tyłu na obudowie telewizora np. w mojej Mancie led94901s tabliczka znamionowa jest pośrodku, na tylnej pokrywie telewizora. Na tabliczce znamionowej znajduje się prostokątna, biała naklejka o wymiarach 5 na 1,5 cm. Zawiera kod kreskowy oraz SN telewizora tj. numer seryjny/fabryczny/IMEI, jak zwał tak zwał, bynajmniej składający się z 22 liter i cyfr. Trzeba te dane dokładnie spisać, w Twoim TV może być trochę inaczej, ale numer seryjny musi być.
Warto też co jakiś czas do Manty zadzwonić, aby upewnić się czy Twoja spraw gdzieś nie utknęła w biurotechnicznej machinie. Procedura podobno jest taka:
Obsługa klienta do serwisu Manty po pliki, serwis do biura. Biuro obsługi klienta do Ciebie.
Pozdrawiam