Autor Wątek: LED94801S EMPEROR Android TV  (Przeczytany 23968 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Arkady1964

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1514
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #75 dnia: Czerwca 19, 2018, 16:18:59 »
  Jeśli chodzi o aktualizację to jest to funkcja testowa i nie potrafimy wskazać terminu kiedy może się tam ukazać nowy soft do pobrania.    Pozdrawiamy  Manta Team 


Rozumiem, że Manta nie może podać dokładnego terminu aktualizacji, nurtuje mnie tylko jedno pytanie. 

Czy dalej są czynione starania dla zaktualizowania rodziny telewizorów  Manta LED94801S, Manta LED94901S??

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Czerwca 20, 2018, 07:42:13 wysłana przez Arkady1964 »

Arkady1964

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1514
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #76 dnia: Czerwca 23, 2018, 15:24:46 »
"Nie pytam o termin tylko o to, czy w ogóle będzie możliwość aktualizacji."

To pytanie dla rodziny telewizorów  Manta LED94801S, Manta LED94901S jest cały czas aktualne:


Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Lipca 06, 2018, 06:18:53 wysłana przez Arkady1964 »

Arkady1964

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1514
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #77 dnia: Lipca 06, 2018, 06:21:38 »
Ja tam innych pytań nie mam, tylko ta jedna sprawa cały czas mnie nurtuje, dlatego też ponawiam pytanie.

Mam świadomość, że szansa na aktualizację dla tej rodziny telewizorów jest jest raczej mała ale czy Manta zamierza jeszcze cokolwiek robić w kierunku dania aktualizacji dla rodziny telewizorów  Manta LED94801S, Manta LED94901S??


Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Lipca 06, 2018, 06:24:56 wysłana przez Arkady1964 »

Arkady1964

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1514
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #78 dnia: Grudnia 17, 2019, 12:25:38 »
Witam,

Już wyjaśniam wszystko.

Opcja związana z aktualizacją jest w chwili obecnej w fazie testów - pracujemy nad udostępnieniem aktualizacji. Oczywiście poinformujemy o takiej możliwości na forum.

Jeśli chodzi o brak możliwości zalogowania się do serwisu Youtube na swoje konto wynika to z faktu, że telewizor nie posiada Sklepu Play i możliwe jest tylko korzystanie z dostępnej aplikacji. Pozdrawiam

Myślę, że już pora na aktualizację. Przynajmniej naprawiająca YouTube, nie działa wcale. Użytkownik Palop znalazł alternatywne YouTube Red, ale jest to rozwiązanie alternatywne, a fabryczne YouTube powinno działać tym bardziej, że jest to Android 5.0 czyli nie taki stary.


Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Grudnia 17, 2019, 12:34:24 wysłana przez Arkady1964 »