Autor Wątek: LED94801S EMPEROR Android TV  (Przeczytany 23991 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

artur3377

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #30 dnia: Września 28, 2017, 18:14:23 »
Ok dzięki za pomoc sprawdzę i przetestuję

szczuru

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #31 dnia: Października 02, 2017, 12:14:53 »
Czy są przewidziane jakieś aktualizacje dla tego tv?

GrzesiekG91

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #32 dnia: Października 03, 2017, 21:23:30 »
Witam kupiłem telewizor parę dni temu.
Nie działa mi pilot nie wiem czemu wszystkie funkcje w nim działają oprócz włączania i wyłączania tv.
Zgłosiłem usterkę do serwisu przez mail cisza 4 dzień...
System komunikuje mi że mam nie aktualne oprogramowanie ale jak je zaktualizować??
Ogólnie działanie systemu mnie szokuje przez dwie godziny nie mogłem przełączyć z HDMI 1 na HDMI2
Pomógł dopiero całkowity reset ustawień tv.
Całe szczęście że mecz nie leciał bo wyrzucił bym go przez okno.
Chciałbym być zadowolony ze sprzętu ale nie mogę bo skoro coś sobie człowiek kupi nowego to chce żeby było to idealne.
Proszę o pomoc działu technicznego.

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #33 dnia: Października 04, 2017, 09:43:48 »
Witaj GrzesiekG91,

Prosimy o wiadomość PRIV w celu ustalenia co się stało, że nie nastąpił kontakt z naszej strony.


Jeśli chodzi o aktualizację to jest to funkcja testowa i nie potrafimy wskazać terminu kiedy może się tam ukazać nowy soft do pobrania.

Pozdrawiamy
Manta Team

m4k513

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #34 dnia: Października 06, 2017, 20:47:30 »
Witam jak zainstalować aplikacje player.pl ? instaluje z przeglądarki oraz z pendrive lecz nie da się jej uruchomić ? na netflixie mam straszną jakość podpinam internet kablem i wifi i w obu przypadkach jakość jest tragiczna

jadam25

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #35 dnia: Października 09, 2017, 08:36:11 »
Witam!
jak wszyscy tutaj zakupiłem ten telewizor,napiszę niestety, bo jakoś(obrazu) powiem szczerze jest dość marna. wahałem się kilka dni i po recenzjach i opiniach kupujących wybrałem Mante. nie wiem czy to tylko u mnie ale po obejrzeniu meczu Polska - Czarnogóra mam dość mieszane uczucia. może dla tego że telewizor "chodzi" na telewizji naziemnej. ostrość jeżeli chodzi o zbliżenia OK, natomiast pełny plan - okropny, obraz rozmazany, zero szczegółów. nie tego się spodziewałem od tego telewizora. powiem szczerze w przerwie zastanawiałem się czy nie podłączyć z powrotem starego LCD - 6 czy 7 letniego. TVP1 i TVP2 jak cię mogę, da się oglądać, inne programy to zależy jak mówię w zbliżeniach OK, plan ogólny - masakra!
czy tak też jest u wszystkich??
często mi się włącza "tryb awaryjny" przy starcie - to też jest  normalne. wyłączam i włączam i działa ok
a i jeszcze jedno w sumie telewizor mam od piątku 6 października a już kilka razy zdarzyło mi się, tj nie mi tylko obrazowi całkowicie zniknąć - biały obraz - dźwięk w tym czasie cały czas był. to samo co wyżej włączam i włączam i działa - ale chyba nie tak to ma działać.
kupiłem przez internet  i zastanawiam się nad zwrotem.
pozdrawiam i czekam na jakąś odpowiedź.

wgroszewski

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #36 dnia: Października 09, 2017, 13:48:23 »
Witam

Zacząłem testować apilkację wbudowaną Netlix. I nasuwa mi się pytanie dlaczego można oglądać za pomoca tej aplikacji tylko i wyłącznie zawartość w standardzie SD ????? Czy jesteście w stanie włączyć obsługę w standardzie HD lub UHD ???

Jak odpalam aplikację z konsoli Xbox mogę zawartość oglądać w standardzie HD bez najmniejszych problemów a na telewizorze tylko SD.

pozdrawiam

jadam25

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #37 dnia: Października 10, 2017, 07:50:04 »
Witam!
miał ktoś coś takiego?? to co pisałem wczoraj odnośnie białego ekranu??
wczoraj testowałem go na kanałach cyfrowego polsatu i znów to samo, tylko teraz zrobiłem zdjęcie.


GrzesiekG91

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #38 dnia: Października 10, 2017, 15:43:03 »
witam u mnie często są zawieszki.
Nie wiem czemu nie mam w opcjach harmonogramu do nagrywania programów.
Zdołowałem się bardzo tym telewizorem jak już mówiłem człowiek jak kupuje coś nowego to chce żeby to działało. Już nie mówię o kwestii aplikacji tego telewizora. Bo skoro podstawowy soft nie działa poprawnie to jak mogą w nich działać aplikacje.
Radzę się zastanowić nad kupnem tego telewizora nie ma sensu się potem wściekać.
Serwis nawet nie ma swojego oddziału w warszawie ja mam nie sprawny pilot i 4 dzień mijam się z kurierem który ma w d**** paczki i tak będę czekał 4 tygodnie żeby włączyć jakaś funkcje w tv.
W sony jedziesz i tego samego dnia wymieniają ci na nowy

adamo11

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #39 dnia: Listopada 02, 2017, 11:02:42 »
Cześć,
czy jest możliwość podłączenia tego tv do zewnętrznego wzmacniacza?

wadokaj

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #40 dnia: Listopada 09, 2017, 17:47:23 »
Witam, przeczytałem trochę forum i w większości zgadzam się z poprzednikami odnośnie wad tego telewizora. Nawet jak zauważyłem moderator tego forum zamilkł  i nie odpowiada na żadne pytania. Ten telewizor nie powinien się nazywać smart a tym bardziej android tv. Apki do filmów zarówno te z oficjalnego sklepu jak i ten instalowane ręcznie często się wysypują  i nie chcą działać poprawnie z tym telewizorem. Z popularnych aplikacji tylko Youtube działa w miarę stabilnie ale niestety jest to wersja ograniczona z brakiem możliwości zalogowania do swojego konta. TVN player również nie można odtwarzać bo pokazuje że telewizor nie spełnia zabezpieczeń, najnowsza wersja tej apki wogle nie odpala. HBOgo nie chodzi, Showmax nie chodzi, ipla jako tako ale trzeba mieć do tego myszkę lub coś w tym rodzaju bo pilotem nie da się operować. Jakość Netflixa jest beznadziejna, nowszych wersji też nie idzie wgrać. Z innych aplikacji np KODI zawiesza telewizor, próbowałem rożnych wersji, gdzieś na jakimś filmie na youtube spotkałem się z zachwytem na temat tego telewizora ale to był chyba film robiony na zlecenie MANTY. Kolejną sprawą jest że czasowy wyłącznik można tylko nastawić na 30 minut, natomiast automatyczne wyłączenie może być po 2 lub 4 godzinach tylko następuje w taki sposób, że telewizor się wyłącza bez żadne ostrzeżenia czy informacji na ekranie. Ja sobie zdaję sprawę że jest to telewizor za 1400 zł ale niech to co jest opisywane w reklamach albo specyfikacji tego sprzętu działa. Jeszcze zapomniałem dodać że jeżeli jest podłączony pendriv lub dysk zewnętrzny to po każdym uruchomieniu widnieje informacja że znaleziono nowe urządzenie i zamraża to działanie funkcji telewizora na 1-2 minuty.
Mam nadzieję że producent odniesie się do spraw o których tu napisałem i dość szybkim okresie wyda aktualizację oprogramowania które w znaczący sposób poprawi obsługę tego telewizora.

Gienek25

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 105
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #41 dnia: Listopada 09, 2017, 20:15:25 »
Jeśli chodzi o Iplę to działają jedynie seriale, trailery i reklamy przed filmem. Filmów nie uruchamia z powodu błędu zabezpieczeń DRM, więc tak naprawdę działa tylko Netflix w niskich rozdzielczościach i powycinany Youtube.
Przed uruchomieniem Kodi kilkukrotnie czyściłem RAM telewizora (aż do źle przetłumaczonego komunikatu) - wtedy przy odrobinie szczęścia telewizor się nie zawieszał podczas korzystania.

Nadzieja umiera ostatnia, ale szczerze Ci powiem, że nie ma co liczyć na jakąkolwiek poprawę. Oddałem, dołożyłem trochę grosza, mam coś co działa i... nigdy więcej manty!

wadokaj

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #42 dnia: Listopada 09, 2017, 20:48:04 »
W jaki sposób można ten telewizor oddać jeżeli się zostało wprowadzonym w błąd a dobitniej oszukanym?

Gienek25

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 105
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #43 dnia: Listopada 10, 2017, 00:49:42 »
Jeżeli został kupiony przez internet masz 14 dni na zwrot (odstąpienie od umowy) bez podania przyczyny. W innym przypadku najlepiej skontaktować się z Rzecznikiem Konsumenta lub samodzielnie skorzystać z rękojmi.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
« Ostatnia zmiana: Listopada 10, 2017, 00:51:56 wysłana przez Gienek25 »

age2573

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #44 dnia: Listopada 16, 2017, 11:43:05 »
 Dobra pora dnia.
 Przepraszam za mój polski. Mieszkam na Ukrainie. W mojej rodzinie 94801S EMPEROR jest drugą firmą telewizyjną
 Manta po LED94005 PREMIUM. Czy ktoś może nazwać producenta matrycy naszego telewizora? I
 drugi - to nie działa na mnie, aby na stałe odinstalować Facebooka, po jego usunięciu,
to niewiarygodnie, gdy następny ruch w telewizorze jest ładowany apk, system jest aktualizowany i Facebook triumfuje. Usuwam, ponieważ zajmuje dużo pamięci. Mam nadzieję na konstruktywną odpowiedź.