Autor Wątek: LED94801S EMPEROR Android TV  (Przeczytany 23961 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Broniu39

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpnia 03, 2017, 16:48:23 »
Jak mam zaktualizować system? Obecnie posiadam wersję QIYUE_KSC480FN07_NT72667_Poland_svn2024

Jedyne co mogę zrobić to sprawdzić aktualizacje, po czym otrzymuje powiadomienie "Twój system wymaga aktualizacji."

Dlaczego w aplikacji YouTube nie da się zalogować na swoje konto?
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 03, 2017, 16:50:14 wysłana przez Broniu39 »

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpnia 04, 2017, 10:06:59 »
Witam,

Już wyjaśniam wszystko.

Opcja związana z aktualizacją jest w chwili obecnej w fazie testów - pracujemy nad udostępnieniem aktualizacji. Oczywiście poinformujemy o takiej możliwości na forum.

Jeśli chodzi o brak możliwości zalogowania się do serwisu Youtube na swoje konto wynika to z faktu, że telewizor nie posiada Sklepu Play i możliwe jest tylko korzystanie z dostępnej aplikacji.

Pozdrawiam

wgroszewski

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpnia 08, 2017, 11:10:42 »
Witam

Drążąc temat z showmax'em na tym wspaniałym telewizorze (mówię poważnie, ponieważ wszystko poza tym działa), wysłałem zapytanie na pomoc showmax'a i uzyskałem taka odpowiedź:

"bardzo mi przykro, lecz na tym urządzeniu nie ma wsparcia dla zabezpieczeń DRM zainstalowanych przez producenta.
Na tę chwilę nie wspieramy takich urządzeń, zależne jest to od kodowania naszych materiałów."

Czy jest szansa abyście Państwo przy najbliższej aktualizacji to poprawili ?
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 08, 2017, 11:44:38 wysłana przez wgroszewski »

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpnia 08, 2017, 13:35:58 »
witaj Wgroszewski,

przekazuję temat bezpośrednio do działu R&D oraz Product Menagera.

Mam nadzieję, że szybko będę mógł wrócić z odpowiedzią na to pytanie.

pozdrawiam

wgroszewski

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpnia 16, 2017, 12:15:40 »
Witam

Czy coś już wiadomo w tym temacie ?

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpnia 16, 2017, 15:07:33 »
Witam serdecznie,

mogę potwierdzić, że faktycznie aplikacja Showmax nie wyświetla się w sposób prawidłowy.

W chwili obecnej mogę zalecić oglądanie materiałów przez aplikację Netflix, która działa płynnie i szybko na wszystkich modelach Manta Android TV.

Informacja przesłana została już do dostawcy i czekamy na informację na temat możliwości wgania/udostępnienia aktualizacji softu.

marisk

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpnia 16, 2017, 19:52:40 »
Dzisiaj stałem się posiadaczem tego TV.
Wyświetla się komunikat"Have reached the maximum number of license, please contact the software licensors to purchase again" co z tym zrobić
ANDROID=możliwość zalogowania się na swoje konto i pełne korzystanie z apek
googla
Czy jest na to szansa? Czy szybko odesłać telewizorek do sklepu?

wgroszewski

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpnia 29, 2017, 22:46:00 »
Witam

Czy wiadomo juz coś odnośnie aktualizacji ?

pozdrawiam

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #23 dnia: Września 07, 2017, 08:31:24 »
witam,

na ten moment nie posiadamy informacji na temat aktualizacji obecnego oprogramowania.

pozdrawiam

Vectraapg

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #24 dnia: Września 16, 2017, 23:22:23 »
Witam

Czy jest jakas dedykowana aplikacja pilot na smartfona?
Pozdrawiam

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #25 dnia: Września 18, 2017, 12:43:09 »
witaj Vectraapg,

zalecamy aplikację Eshare, która dostępna jest na Twoim telewizorze.


pozdrawiam

Keyrosa

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #26 dnia: Września 25, 2017, 16:27:56 »
Witam,

Dzisiaj dotarł do mnie mój egzemplarz i niestety z kwestią połączenia WiFi jest tragicznie. Gdy router był 3m od TV w ogóle nie widział sieci (widział co prawda szyfrowaną sieć z piętra wyżej), po zbliżeniu do siebie obu urządzeń udało się na chwilę połączyć z siecią lecz nawet nie na tyle długo, żebym zdążył włączyć YouTube. Ktoś miał jeszcze taki, bądź podobny problem?

artur3377

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #27 dnia: Września 27, 2017, 16:07:13 »
Witam u mnie wszystkie funkcje śmigają bardzo dobrze i w ogóle jestem zadowolony z Tv  mam pytanie do Manta Team 2017 apka Eshare działa poprawnie bo przesyła wszystko z telefonu na TV a czy jest możliwość przesłania obrazu jak na przykład ogląndam film w z neta w telefonie na tv
Za odpowiedż z góry Dziekuję

farom

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #28 dnia: Września 28, 2017, 02:16:34 »
Witam.Od dwóch dni jestem posiadaczem omawianego w tym wątku telewizora i na jakieś ostateczne  wnioski to stanowczo za wcześnie ale jest kilka rzeczy,o których chciałem napisać.Pierwszą rzeczą,na którą zwróciłem uwagę
to nóżki.Są zrobione z za miękkiego tworzywa przez co całość po montażu jest po prostu niestabilna i telewizor przy każdym dotknięciu kiwa się na wszystkie strony sprawiając wrażenie,że zaraz się przewróci. Producent mógł się troszkę bardziej postarać i dołączyć sztywniejsze.Następną i dla mnie kompletnie nie zrozumiałą jest pilot,zarówno jakość jego wykonania,użyte materiały jak i ergonomia.Z tak tandetnym,który byłby dołączony do nowego urządzenia to jeszcze się w moim 40-to letnim życiu nie spotkałem.Zdaję sobie sprawę,że Manta nie jest producentem urządzeń górnopółkowych ale pilot to rzecz absolutnie niezbędna aby móc normalnie i bezstresowo korzystać z telewizora a pilot sprawia wrażenie jakby był kupiony na bazarze od naszych wschodnich sąsiadów.Do obudowy nie mam większych zastrzeżeń ale klawiatura to jakaś kpina i nie mam pojęcia jakim cudem przeszła kontrolę jakości. Klawisze często nie reagują i trzeba nacikać kilkukrotnie żeby dana funkcja zatrybiła i myślę,że to zasługa bardzo dużego skoku.Rozmieszczenie klawiszy obsugujących odtwarzacz to temat na osobny artykuł a osoba za to odpowiedzialna musi być wyjątkowo złośliwa i nieprzyjaźnie nastawiona do świata.
Teraz o samym urządzeniu.Kurcze,nie spodziewałem się że w tej kwocie można dostać tak dobry telewizor.Całkowicie zaprzecza temu o czym piałem powyżej.Znakomity obraz,dobry dźwięk oraz ładny wygląd sprawiają,że to doskonały wybór dla ludzi szukających dobrego telewizora o optymalnej przekątnej  za rozsądną kwotę.Konkurencja oferuje za podobne pieniądze urządzenia mniejsze lub o gorszej rozdzielczości. O samej funkcji SMART nie będę się rozpisywał bo nie odbiega od zastosowanych w TV innych marek,czyli więcej z nią flustracji niż pożytku i w żadnym wypadku nie może być mowy o wygodnym,bezstresowym użytkowaniu.
Podsumowując,po tych kilku dniach jestem bardzo zadowolony.Ech,gdyby jeszcze ten nieszczęsny pilot to byłoby idealnie ale widocznie nie można mieć wszystkiego :-).
Pozdrawiam.

szczuru

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Odp: LED94801S EMPEROR Android TV
« Odpowiedź #29 dnia: Września 28, 2017, 10:27:11 »
Witam u mnie wszystkie funkcje śmigają bardzo dobrze i w ogóle jestem zadowolony z Tv  mam pytanie do Manta Team 2017 apka Eshare działa poprawnie bo przesyła wszystko z telefonu na TV a czy jest możliwość przesłania obrazu jak na przykład ogląndam film w z neta w telefonie na tv
Za odpowiedż z góry Dziekuję

Na mancie nie testowałem tego jeszcze ale jeśli ten TV jest widoczny w sieci jako odbiornik DLNA to zadziała kombinacja aplikacji UC Browser + BubbleUPnP (otwierasz stronę z filmem w UC Browser i przy starcie filmu wybierasz, że chcesz otworzyć go za pomocą BubbleUPnP).

Taki sam zabieg można uzyskać na PC poprzez Przeglądarkę Chrome z wtyczką vGet.
« Ostatnia zmiana: Września 28, 2017, 10:56:46 wysłana przez szczuru »