Autor Wątek: Problem z TV 2204 (ponowny)  (Przeczytany 3379 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dewo2

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Problem z TV 2204 (ponowny)
« dnia: Czerwiec 22, 2013, 06:57:06 »
Witam.
Od kilka tygodni mam problem z TV Manta 2204.
Ale od początku:
TV posiadam od 7-miu miesięcy, problem występuje od kilku tygodni.
Wyszukuję automatyczne kanały w tv. Sortuję je według swojej kolejności i wszystko jest git przez kilka dni.
Co kilka dni kanały znikają i wyskakuje napis BRAK SYGNAŁU (kabel cały czas podłączony do TV). Muszę wtedy włączyć automatyczne skanowanie i wszystko wraca do normy. I tak w koło.
Przykładowo, po korzystaniu z TV wyłączam go pilotem, wstaję rano włączam - a tu zonk BRAK SYGNAŁU i kanały niedostępne .Czasami zdarza się TV wyłączyć na 20 minut w ciągu dnia i po włączeniu ten sam problem.

Sygnał mam z TV Kablowej i nigdy wcześnie nie było takiego problemu. Posiadam TV z DVB-t innej marki oraz tuner cyfrowy i tego problemu nie ma.

Proszę o pomoc. 

PS. -Aktualizowałem oprogramowanie, lecz niestety problem nie ustąpił.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 22, 2013, 13:51:10 wysłana przez dewo2 »

Manta Team 2017

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4452
    • Zobacz profil
Odp: Problem z ustawionymi kanałami TV (BRAK SYGNAŁU).
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 23, 2013, 18:09:28 »
Obawiam się, że bez wizyty w serwisie się nie objedzie.
Być może dzieje się coś z pamięcią.

dewo2

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Odp: Problem z TV 2204 (ponowny)
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 22, 2013, 15:57:47 »
Wysłałem TV do serwisu Manty. Podobno zostało zmienione oprogramowanie (którego w domowych warunkach   nie dało się zrobić).

NIESTETY po kilku miesiącach znowu problem !!!!!!

W TV zanika obraz -słychać tylko dźwięk. Problem z włączaniem - czasem trzeba kilku prób aby się wogóle włączył z trybu czuwania.  Dźwięk także "szaleje" raz cichy, a raz głośny na tym samym kanale.

BRAK MI SŁÓW DO TEGO SPRZĘTU.
Po 12 miesiącach użytkowania, TV musi iść drugi raz do serwisu !!!

Posiadam drugi LED TV "Philips",zakupiony w tym samym czasie i ZERO problemów .